موضوعات داغ

قیمت جدید هاوال H2 از سوی بهمن موتور اعلام شد

عکس مطلب اول
پس از آن که چند روز گذشته بهمن موتور قیمت سدان محبوب خود، بسترن B30 را افزایش داد، به تازگی هاوال H2 نیز افزایش قیمتی را تجربه کرده است. خریدارانی که این خودرو را پیش خرید کرده اند، از تاریخ 28 مرداد باید با قیمت جدید تسویه حساب خود را انجام داده و خودروی خود را تحویل بگیرند.
این کراس اوور مجهز به موتور توربو با حجم 1.5 لیتر و قدرت 140 اسب بخار البته مشخصات فنی نسبتا خوبی را ارائه می دهد که با شتاب صفر تا صد 11.5 ثانیه می تواند برای بسیاری از خریداران در زمره خودروهای چابک قلمداد شود. فنربندی نرم و عملکرد نسبتا هماهنگ گیربکس با موتور از جمله دیگر ویژگی های بارز هاوال H2 است.
البته در نقطه مقابل باید از لگ نسبتا زیاد توربو در زمان روشن بودن کولر و نیاز به بنزین سوپر و با کیفیت به عنوان نقاط قابل تامل هاوال H2 اشاره کرد.

قیمت جدید هاوال H2

قیمت جدید هاوال H2

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/5/30
همین روند رو برای خودروهای ثبت نامی بقیه خودروساز ها و خودروهای وارداتی هم پیش بینی می کنیم ! الان هر کی ثبت نام کرده عملا مجبوره این تفاوت قیمت رو پرداخت کنه چون اگه نکنه باید سود انصراف پرداخت کنه !
چرا عاقل کند کاری که باز آید پشیمانی !!!؟؟؟
1397/5/30
بله دیگه دیروز که ایرانخودرو مخلوطی از طرح مشارکت و پیش فروش گذاشته بود ملت سر دست شکوندن،همین الان میگن خودرو داریم به خاطر چند قطعه که نیست نمیتونیم عرضه کنیم حالا آبان و آذر که دیگه هیچ،اون موقع میگن بیا تو اچ سی نوشتی بیا ۲۰۶ ببر نمیخوای هم انصراف بده پولتو پس بگیر،همه این شرایط تو قرار داد ذکر شده
1397/5/31
هیچ زمانی هیچ هاوالی با قیمت 104 میلیون فروخته نشده، نمیدونم این عدد از کجا اومده؟
ثبت نام سری اول با قیمت قطعی و 95 میلیون تومان بود. اما مبلغ پیش پرداختی که برای سری بعد دریافت کردند 52 میلیون بود که این شاعبه رو به وجود آورد که قیمت خودرو در پرداخت های بعدی بیش از دو برابر مبلغ پیش پرداخت یعنی 104 میلیون خواهد بود.
سری اول یعنی تیر ماه با قیمت 95 میلیون تحویل شد و تحویل مرداد که قیمت قطعی نداشت دعوتنامه ارسال شده که قیمت خودرو رو 112 میلیون تعیین کردن یعنی به یکباره 17 میلیون از سمت کارخونه گرون شده!