موضوعات داغ

کمپر جدید فولکس واگن غوغا می کند؛ ایده آل برای زندگی در سفر

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
بسیاری از افراد با شنیدن نام فولکس واگن به یاد مدل کوچک بیتل می افتند ولی فولکس واگن مدل های بزرگتری نیز دارد که از بین آنها بابد به مدل تایپ 2 اشاره کرد که فضای جادار تری در مقایسه با بیتل داشت. مدل های بزرگ تر دیگر فولکس نیز شامل سدان پاسات و مدل شاسی بلند اطلس هستند که ابعاد بزرگی دارند. اما فولکس واگن این هفته از محصول بزرگ و جادار جدیدی رونمایی کرد گه یک مدل کمپر بوده و تمرکز اصلی سازنده در این خودرو نیز روی فضای داخلی آن بوده است.

فولکس واگن گرند کالیفرنیا

فولکس واگن گرند کالیفرنیا

این مدل جدید با نام گرند کالیفرنیا شناخته می شود و بر خلاف نامش قرار نیست در بازار آمریکا عرضه شود. این خودرو با طول حدود 6 متر تقریبا یک متر از شاسی بلند سه ردیفه صندلی اطلس نیز بزرگ تر است. فضای داخلی گرند کالیفرنیا آنقدر بزرگ است که در داخل آن یک مخزن آب 70 لیتری، اجاق گاز دو شعله، دوش، سرویس بهداشتی و حتی یک سینک آشپزخانه قرار دارد.

فولکس واگن گرند کالیفرنیا

فولکس واگن گرند کالیفرنیا

درب عقبی این خودرو برقی است و برای سهولت ورود و خروج به کابین یک پله‌ی تا شونده برقی نیز پیش بینی شده است. از دیگر امکانات این مدل باید به سقف پانوراما، بلوتوث، پنل خورشیدی و سیستم چهارچرخ محرک 4Motion اشاره کرد.
فولکس واگن گرند کالیفرنیا روی پلتفرمی مشترک با مدل بزرگ کرفتر ساخته شده است و یک خودروی کمپر گران قیمت به شمار می رود.
در خصوص بخش فنی این خودرو هنوز اطلاعاتی منتشر نشده است اما پیش بینی می شود که موتور و گیربکس این مدل با مدل کرفتر یکسان باشند. به هر صورت برای دریافت اطلاعات بیشتر باید تا زمان رونمایی رسمی از این خودرو در نمایشگاه خودروی کاروان سالن در دوسلدورف آلمان صبر کرد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/6/1
هتل های 5 ستاره ما به این لوکسی نیست !