موضوعات داغ

جایزه 2 میلیارد تومانی برای یافتن یکی از خاص ترین مرسدس بنز های گالوینگ 300 SL

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
یک مرسدس بنز 300SL گالوینگ بسیار نادر و خاص در هتلی در نزدیکی نوربرگ رینگ به سرقت رفت. به گزارش ساندی تایمز این خودرو در روز 11 آگوست در هتل دورینت به سرقت رفته است. مالک این خودرو توماس روزیر نام دارد و گفته است که در آن روز به دلیل پر بودن پارکینگ مجبور شده خودروی خود را در مقابل هتل و در خیابان پارک کند.
شماره شاسی این خودرو 198040 5500434 است و برای حضور در رویداد خودرویی Oldtimer Grand Prix در نوربرگ رینگ به این محل آمده بود. خبر بدتر این است که این خودرو یکی از خاص ترین مدل های 300SL گالوینگ بوده و اتومبیلی بسیار ارزشمند است.

مرسدس بنز 300SL گالوینگ

مرسدس بنز 300SL گالوینگ

بر اساس تصاویری که از این مدل در فیس بوک موجود است می توان مشاهده کرد که سقف این خودرو متفاوت با مدل استاندارد گالوینگ است و سقف آن دارای دو برآمدگی است که فضای سر را افزایش می دهند. همچنین این خودرو دارای چراغ های مه شکن زرد رنگ بوده و سپر آن نیز از نوع سفارشی و خاصی است. در انتها نیز باید به تودوزی چرم شترمرغ در این خودرو اشاره کرد.
این خودرو که به کالیفرنیا آتلا مشهور بود یکی از 30 دستگاه گالوینگ موجود در جهان است که بدنه‌ی آنها فولادی بوده و موتور قدرتمند NSL روی آنها سوار شده بود.
به گفته متخصصین بسیار بعید است که سارق این خودرو بتواند این خودرو را به طور کامل به فروش برساند و به همین خاطر به احتمال زیاد این خودرو را اوراق کرده و قطعات گران قیمت آن را به فروش خواهد رساند.

مرسدس بنز 300SL گالوینگ

مرسدس بنز 300SL گالوینگ

طرفداران گالوینگ نیز با به اشتراک گذاشتن تصاویر این خودرو در شبکه های اجتماعی سعی می کنند تا ردی از آن را پیدا کنند. در سوی دیگر مالک خودرو هم جایزه ی 282 هزار دلاری را برای کسی که خودرو را پیدا کند تعیین کرده است. این رقم جایزه برای خودرویی که بیش از 2 میلیون دلار ارزش دارد رقم مناسبی محسوب می شود.
کسانی که اطلاعاتی از این خودرو به دست آورند باید اطلاعات خود را در اختیار دپارتمان پلیس ماین قرار دهند.

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/6/1
واقعا بد شده
خودرو دوستان ارادت خاصی به مرسدس گالوئینگ دارن
1397/6/1
282 هزار دلار با دلار جهانگیری میشه ۱/۲ میلیارد به دلار آزاد هم ۳ میلیارد این ۲ میلیارد رو چجوری حساب کردی
1397/6/1
احتمالا چند روز دیگه با پلاک ملی توی تهران می بینیمش مثل سایر خودروهای اروپایی که دزدیده شده بودن و توی ایران پیدا شدن .
1397/6/1
تو مشهد که من ندیدمش فعلا
1397/6/3
چرم شترمرغ !!!!
1397/6/7
دو روز دیگه وسایلشو بصورت استوک تو شوش می فروشن ×