موضوعات داغ

انکار وجود مشکل در تامین بنزین سوپر توسط رئیس اتحادیه جایگاه داران سوخت

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
رئیس اتحادیه جایگاه داران سوخت گفت: روزانه ۷۸ تا ۸۰ میلیون لیتر بنزین تولید و مصرف می‌شود که حدود ۸ تا ۱۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته‌ایم.
به نقل از ایلنا، بیژن حاج محمدرضا درباره توزیع بنزین سوپر در جایگاه‌های عرضه سوخت اظهار داشت: در حال حاضر بنزین یورو به اندازه کافی در تمامی جایگاه‍‌‌ها موجود است و تراکم و ترافیکی هم در هیچ جایگاهی شاهد نیستیم. بنزین سوپر نیز در جایگاه‌های پرفروش به اندازه کافی توزیع می‌شود و مشکلی نیست.
وی با بیان اینکه جایگاه‌های پر فروش را در اولویت توزیع بنزین سوپر قرار دادیم، افزود: مشکل بنزین سوپر به کل حل شده و در حال حاضر در بیش از 10 جایگاه این نوع بنزین عرضه می‌شود.
رئیس اتحادیه جایگاه‌داران سوخت تصریح کرد: بنزین سوپر از اصفهان و اراک در حال بارگیری است و ظرف امروز و فردا همه جایگاه‌ها پر می‌شود.
وی در ادامه با اشاره به اینکه بنزین یورو 4 از کیفیت بالاتری نسبت به سوپر برخوردار است، خاطرنشان کرد: باید به مردم گفت که بنزین یورو 4 اکتان بالاتری دارد و از سوپر زلال‌تر است ولی مردم فکر می‌کنند فقط سوپر بدون سرب است.
حاج محمدرضا یادآور شد: در حال حاضر چرخه سوخت براحتی گردش می‌کند و تمامی جایگاه‌ها غیر از تعداد معدودی که در حال تعمیر هستند، بقیه در مدار هستند.
وی در ادامه گفت: روزانه 78 تا 80 میلیون لیتر بنزین تولید و مصرف می‌شود که حدود 8 تا 10 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته‌ایم.
رئیس اتحادیه جایگاه داران سوخت با اشاره به اینکه کیفیت سوخت در تمامی جایگاه‌ها مناسب است، بیان کرد: در حومه‌های شهر بنزین یورو 2 و در کلانشهرها بنزین یورو 4 توزیع می‌شود.

نظرات کاربران

11 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/6/5
بسه دروغگویی
پس چرا بنزین یورو مثلا 4 میزنیم ماشین ناک میزنه مرتبً
اما سوپر وقتی بود میزدیم ناک نمیزد
1397/6/5
به شعور ما داره توهین میکنه
1397/6/5
دیروز چهارم مرداد پس از مراجعه به پمپ بنزین شهرستان دامغان به نقل از متصدی دریافت پول!: مدت دو ماه است که هیچ بنزین سوپری در هیچیک از جایگاه های سوخت این شهرستان وجود ندارد.
1397/6/5
یعنی واقعا بنزین معمولی که در جایگاههای تهران عرضه میشه ، اکتان بالاتری نسبت به بنزین سوپری داره که در همین جایگاهها توزیع میشه ؟ و میشه از اون برای ماشینهایی که موتور توربو دارن استفاده کرد ؟
از چه مرجع قانونی و قابل استنادی میشه این رو پرسید تا تکلیف مردم مشخص بشه ؟
1397/6/5
من دو روز پيش از تهران به سمت اهواز اومدم،تموم پمپ هاي اتوبان تهران كرج،قم،بروجرد،خرم اباد،دزفول،اهواز بنزين سوپر نبود،جالب اينكه تو مسير ، كل شهر اراك رو هم گشتم نه بنزين سوپري بود و نه حتي بنزين يورو چهار.
همه در حال دروغ گفتن هستن و كنتور هم كه نمي دازه. دروغ بگو تا جونت دربياد دجال !!!
1397/6/5
اکتان بنزین یورو۴ از سوپر بیشتره! بنزین سوپرم که همه جا هست مثلا ۱۰ تا جایگاه تو تهران هس که پاسخ همه کشور رو میده... واقعا کاش خبرنگار اون لحظه یه تو دهنی محکم میزد تو دهن این آقای “رییس”... ماشین من جولیتاس الان ۳ ماهه نمیتونم استفاده کنم به خاطر مشکل بنزین. همه ماشینای توربو که وارد یا در کشور تولید میشن برای اینکه موتورشون سالم بمونه باید از بنزین سوپر با اکتان بالا استفاده کنن. ولی خوب یه عده نفهم بی سواد مه در جایگاه مدیریت باشن همین میشه.
1397/6/5
اگر یورو ۴ اکتان بالاتری نسبت به سوپر دارد، پس چرا ارزانتر است؟ شاید مسئولین عاشق چشم و ابروی مردم شده اند؟
1397/6/5
منظورشون از اکتان بالاتر، آب بیشتر داخلشه
1397/6/6
منظور ایشون از همه ی جایگاهها تهران هستش و بس مردم کشور هیچن/؟
چرا تهرانیارو مالک ایران میدونن الان دقیقا دوساله هیچ بنزین سوپری در اهواز توزیع نشده
فقط دروغ نباشه ایام عید نوروز توزیع شد چون نور چشمی ها از تهران میان اهواز و دقیقا بعد از 11 فروردین دوباره قطع شد
چرا همه رو به یه چشم نمیبینید توی اهواز از تهران ماشین خارجی بیشتر هست
1397/6/7
اولا تو تهران هم بنزین سوپر نیستش.دوما اگه به فرض اینکه بنزین بهتری توزیع بشه که نمیشه،تعداد ماشینهای تهرونی رو که حساب کنی ،بنزین یورو صد هم که باشه از عهده ی آلودگی هواش برنمی‌آید.
ماشین من از وقتی مثلاً یورو چهار میزنم اصلا راه نمیره.همش ناک داره و مو می‌کنه.
1397/6/7
امروز هفت شهریور ، کل جایگاه های بنزین شیراز رو زیر رو کردم هیچ بنزین سوپری موجود نیست. چرا اینقدر دروغ میگن به مردم...