موضوعات داغ

درد مشترک در شرق و غرب؛ چاله های خیابانی صدای رانندگان انگلیسی را درآورده است

عکس نویسنده
آراد فلاح
نویسنده
عکس مطلب اول
بر اساس تحقیقات اخیر بیش از نیمی از رانندگان بریتانیایی در حین رانندگی با دست انداز ها و حفره های موجود در جاده رو به رو میشوند و از آنها دوری میکنند.
بر اساس تحقیقات انجام شده IAM RoadSmart حدود 56 درصد از رانندگان در زمان رانندگی ناچار به مانور و تقلا برای جلوگیری از به چاله افتادن خودرو خود در جاده های بریتانیا هستند.
حدود 47 درصد از 7000 نفری که مورد تحقیق قرار گرفتند بیان کردند که افتادن خودرو آنها در چاله های موجود موجب وارد شدن خسارت به خودروهایشان و یا صدمات شخصی به خود آنها شده است. و همچنین 94 درصد از آنها اظهار داشتند که در حال حاضر جاده ها نسبت به سال های گذشته بیشتر تخریب شده اند و در همین راستا "Mike Quinton" مدیر اجرایی IAM RoadSmart از مقامات خواسته است که به تعمیر راه ها و جاده های کشور بپردازند. او در ادامه اظهار داشت : « شرکت ما شدیدا نگران خطراتی است که وجود چاله ها میتواند باعث ایجاد آنها شده و جان رانندگان و افراد را تهدید کند. پیش از آنکه زمستان پر خطر دیگری از راه برسد ما از مقامات خواستار چیدن برنامه ای طولانی مدت برای بهبود کیفیت جاده ها هستیم. نتایج تحقیقات ما برای افرادی که هر روز رانندگی میکنند از جاده ها استفاده میبرند به خوبی مشخص است و همانطور که تحقیقات ما نشان دادند برنامه ریزی برای تعمیر جاده ها از اولویت بسیار بالایی برخوردار میباشد.»

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/6/9
معلومه اینا هنوز جاده های ما رو ندیدن :)))))))))
1397/6/9
حالا حالاها خیلی مونده به ما برسن حدودا 100 سال آینده شاید به ما برسن.
خیابون های ما چاله ندارن دره دارن و چاه نه چاله
هایلوکس ارتفاع بلند هم توی جاده ایران زیرش می گیره این خرنده های اروپایی جای خود دارد.