موضوعات داغ

رویا پردازی ایرانی- استرالیایی؛ همکاری ایدرو و آواس گروپ برای ساخت خودرو برقی

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
شرکت آواس گروپ استرالیا و ایدرو( سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران) برای تولید موتورسیکلت و خودروی برقی باهم توافقنامه امضا کردند.
شرکت آواس گروپ استرالیا متعهد شده است علاوه بر انتقال فناوری، نسبت به سرمایه گذاری 100 میلیون یورویی در حوزه ساخت موتورسیکلت و خودرو و سایر وسائل برقی اقدام کند.
عراقچی ( مدیر امور بین الملل ایدرو): شرکت آواس گروپ استرالیا، ایران را به عنوان مرکز منطقه ای غرب آسیا و روسیه و آسیای مرکزی برای توسعه فعالیت های شرکت خود انتخاب کرده است.
عراقچی افزود: شرکت استرالیایی آواس گروپ متعهد به ایجاد تحقیق و توسعه در کشور و همکاری با سایر شرکت های منطقه ای با نظارت ایدرو شده است. فعالیت آواس گروپ استرالیا به طور عمده بر تحقیق و توسعه، وسائل نقلیه الکتریکی و تولیدات مرتبط و فروش باتری های شارژی با فناوری روز خواهد بود.
این توافقنامه را کریس کاکس مدیر بازرگانی آواس گروپ و عراقچی مدیر بین الملل و بهزاد اعتمادی معاون حمل و نقل ایدرو امضا کرده اند.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/6/9
این شرکت استرالیایی از کدخدا(آمریکا) اجازه گرفته؟
این قرار داد هم مثل قراردادهای دیگه بعد از مدتی به دلیل تحریمهای آمریکا و غرب به فنا میره. مثل قرار داد ایران خودرو با شرکت پینین فارینا برای طراحی و ساخت سه پلتفرم جدید که آخرشم معلوم نشد چی شد .
1397/6/9
این عراقچی رئیس ایدرو کدوم یکی از برادر زاده های عباس عراقچیه ،فکر کنم سهم ایشون هم قراره رانت تولید خودروی برقی باشه
1397/6/9
حالا تا کی بشه ماشین برقی تولید بشه و با چه قیمتی وارد بازار بشه احتمالا ما پیر شدیم رفته یا شاید هم مردیم ! فقط امیدوارم اول وارد صنعت حمل و نقل شهری بشه که واقعا لازمه و دیگه این هوا قابلیت تنفس نداره !