موضوعات داغ

سومین نمایشگاه خودرو تهران، آبان امسال برپا می شود

عکس مطلب اول
استفاده تولیدکنندگان و واردکنندگان از فضای نمایشگاه خودرو تهران برای بحث و گفتمان؛ سومین نمایشگاه خودرو تهران، آبان ماه امسال برگزار خواهد شد
سومین نمایشگاه خودرو تهران می تواند بهترین فضا را برای مناظره و تبادل نظر میان مردم، خودروسازان و واردکنندگان و دولتی ها و نمایندگان مردم در خانه ملت ایجاد کند.
علیرضا عاجزی مدیر برگزاری سومین نمایشگاه خودرو تهران، ضمن بیان این مطلب گفت: بی شک نمایشگاه خودرو تهران بزرگترین رویداد خودرویی کشور و همچنین یکی از پرمخاطب ترین نمایشگاه های برگزار شده در سال است. از این رو حضور فعالان صنعت خودرو در این نمایشگاه می تواند بهترین فضا را برای تبلیغ و معرفی مجموعه ها ایجاد کند.
وی با توجه به برگزاری سومین نمایشگاه خودرو تهران از 22 تا 26 آبان ماه امسال، در خصوص تاثیر ممنوعیت واردات خودرو بر این نمایشگاه گفت: در سال گذشته نیز همین اتفاق افتاد و ما در آذرماه، نمایشگاه را در حالی برگزار کردیم که واردات ممنوع بود اما تمام برندهای مطرح داخلی و خارجی حضور داشتند زیرا اصل، احترام به مشتریانی است که به برند یا برندهای خودرویی دلبستگی های خاص دارند و شاید بازاریابی در درجه های بعدی اهمیت قرار داشته باشد.
عاجزی تاکید کرد: مطمئنا قانون ممنوعیت واردات همیشگی نیست و تاریخ مصرف خاص خود را دارد اما مشتری و مردم و احترامی که به ایشان باید گذاشته شود، همیشگی و ماندگار است از این رو حضور برندهای مختلف در سومین نمایشگاه خودرو تهران می تواند میزان احترام و مشتری مداری را از سوی ایشان نمایان سازد.
مدیر برگزاری سومین نمایشگاه خودرو تهران موضوع خدمات پس از فروش را یکی دیگر از بخش هایی دانست که می تواند در نمایشگاه خودرو امسال بیشتر مورد توجه برندهای خارجی قرار بگیرد.
وی افزود: تمامی برندهای وارداتی و حتی آنهایی که در ایران به صورت مشارکتی، خودرو تولید می کنند، تعهد های 10 ساله برای خدمات پس از فروش و وارانتی با مشتریان خود داشته و حضور یافتن ایشان در نمایشگاه های بزرگ این پیام را به مشتری می دهد که ما همچنان از شما و خودروی خریداری شده حمایت می کنیم حتی اگر دیگر خبری از واردات نباشد.
عاجزی خاطرنشان کرد: بخشی از درآمد شرکت های واردکننده خودرو در حوزه خدمات پس از فروش نهفته است و این طور نیست که با حذف چند ماهه موضوع واردات در کشور، این مجموعه ها دیگر کار و تعهدی برای انجام نداشته باشند و نمایشگاه خودرو تهران می تواند این پیام حمایتی را به روشنی به خریداران و دارندگان خودروهای وارداتی برساند.
وی ابراز امیدواری کرد تا شرکت های واردکننده خودرو با حضور در سومین نمایشگاه خودرو تهران همانند سال گذشته، میدان را خالی نکرده و بازارسازی برای آینده را از یاد نبرند.
یادآور می شود که سومین نمایشگاه خودرو تهران 22 تا 26 آبان ماه امسال در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/6/6
لابد می خوان از پراید 40 میلیونی و 405 60 تومنی پرده برداری کنن!
1397/6/6
امسال سال سومیه که میخواد برگزار بشه. منم مثل بقیه پارسال و سال قبلش واسه تماشا اومدم که امسال ماشین بخرم، و امسال هم مثل بقیه میام فقط برای تماشا کردن ! دیگه عمرا تا ارزون شدن قیمت ها ماشین بخرم حتی اگه تا ابد طول بکشه !
1397/6/7
غیر از پراید سمند دنا 405 ماشین دیگه ای هست؟؟
1397/6/7
خر میخوان بیارن نمایش بدن ...!!