موضوعات داغ

نگاهی به گردهمایی خودروهای کلاسیک و تیونینگ در توچال + فیلم

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
بازار خودروی ایران روزهای بسیار بدی را چه به لحاظ قیمت خودرو و عرضه آن و چه از نظر قطعات یدکی و تزیینی سپری می کند و در این آشفته بازار که حتی خرید تایر برای خودرو به یک معضل تبدیل شده، به مرور زمان ماشین بازان بیشتری به دلیل عدم تمکن مالی، دست از علاقه خویش به خودروها می کشند و اگر این روند ادامه پیدا کند، دیگر شاهد دیدن خودروهای کلاسیک خاطره انگیز و دوست داشتنی یا خودروهای تیونینگ شده تحسین برانگیز نخواهیم بود.
اما گویا در این شرایط آشفته همچنان کورسوی امیدی وجود دارد و آن هم گردهمایی های مختلفی است که در گوشه و کنار کشور برگزار می شود. یکی از جدید ترین این گردهمایی ها، دومین جشنواره خودروهای لوکس و کلاسیک بود که همت هیات موتورسواری و اتومبیل رانی استان تهران و SBC برگزار می شود. این نمایشگاه از روزهای هفتم الی شانزدهم شهریورماه، در ایستگاه یک توچال از ساعت 18 عصر الی یک بامداد پذیرای بازدید کنندگان است.
در این جشنواره، خودروهای کلاسیک خاص و کلکسیونی و خودروهای تیونینگ شده و مجهز به سیستم های صوتی خاص حضور دارند و اجرای حرکات نمایشی نیز بخش دیگری از رویدادهای این جشنواره را شامل می شوند.
اما چه خودروهایی را در این نمایشگاه می توان یافت؟ مدل های ماندگار و کلاسیک برندهای آمریکایی نظیر لینکلن، بیوک، کادیلاک، شورولت و پونتیاک، بنزهای کلاسیک مربوط به دهه های شصت و هفتاد میلادی، انگلیسی های کمیاب، ژاپنی های خوش سیمای دهه نودی با ظاهری خاص و امکانات رنگارنگ و تعدادی از خودروهای تیون شده با سیستم های صوتی منحصر به فرد که باعث می شوند بیننده انگشت حیرت به دهان ببرد. در ادامه می توانید تصاویر و ویدیوی مربوط به این رویداد را به صورت اختصاصی از خودروبانک مشاهده کنید:

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/6/15
یعنی عاشق کمیته برگزاری ام که دومین رو اومذه ترجمه کنه زده 2th
یکی نیس بهش بگه عزیزم 2nd یا second میشه دومین
ی همچین آدمایی سر کار هستن و حقوق بگیر