موضوعات داغ

پیش فروش خودروی رانا با پیش پرداخت 19 میلیونی

عکس مطلب اول
گروه صنعتی ایران خودرو از شرایط پیش فروش خودروی "رانا" خبر داد که با موعد تحویل شهریورماه 98، مهرماه 98 و همچنین آبان ماه 98 در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت که از تجهیزات مهم آن می‌توان به 2 کیسه هوای ایمنی، چراغ مه شکن جلو، سیستم هشدار سرقت ، سیستم هشدار دهنده مالتی پلکس، شیشه بالابر برقی درها، تنظیم زاویه نور چراغ جلو از داخل کابین، ترمز ضدقفل ABS، ایموبیلایزر ، هشدار دهنده موانع عقب و رادیو پخش MP3 اشاره داشت.
باتوجه به طرح اعلامی از سوی گروه صنعتی ایران خودرو، رانا با پیش پرداخت 19 میلیون و 800 هزار تومانی ثبت سفارش خواهد شد که دارای سود مشارکت 19 درصد بوده و سود انصراف 17 درصد برای همکاری مشتریان در نظر گرفته شده است، هرچند موعد تحویل این خودرو در سال آینده بوده و به نظر می‌رسد که گروه صنعتی ایران خودرو به صورت علی الحساب اقدام به ثبت سفارش و عرضه این محصول خواهد کرد و با قیمت اصلاحی در زمان تحویل، مابقی هزینه اتومبیل را دریافت کرده و اتومبیل را در اختیار مشتریان قرار خواهد داد، هرچند گروه صنعتی ایران خودرو صحبتی از علی الحساب بودن این شرایط فروش نکرده است.

نظرات کاربران

9 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/6/11
دوستان نخرید آخه این چه نوع فروش و پیش فروشی هست یک سال بعد ماشین بدستت میرسه تازه قیمت قطعی نیست ... با پولی که میگرن وسیله دوسه برابر ثبت پیش فروش رو وارد میکنن و این ماشین های ۹۶ و ۹۷ رو سال ۹۸ میدن دست ملت که سود وحشتناکی میشه .
1397/6/14
اصلا اگه ماشینی در کار باشه !
1397/6/11
صبح بخیر اینکه برا قبله
چی زدی........
1397/6/11
سلام سودش چقدره
1397/6/11
کم کم داریم طعم زندگی در ونزوئلا و کوبا رو حس میکنیم. باید برای خودرویی صف بکشیم که ۱۰ میلیون تومان هم براش زیاده، چه برسه به اینکه بیش از یکسال هم براش صبر کنیم... حس این رو پیدا کردیم که توسط راهزن ها مورد چپاول و غارت واقع شدیم...
1397/6/14
واقعا مسخره ست هرچند حق ملت ایران جز این نیست که هرچی بلا سرمون بیاد کمه،طلا گرون شده خب ملت گرونش میکنن،ارز گرون شده چون ملت ریختن یورو و دلار میخرن ، خودرو هم جای خود داره،بابا یک سال نخرین میان پراید التماس میکنن با ۷ میلیون و حتی کمتر ببرین،چرا میخرین نخرین،منم ماشین ندارم بابا این شرایط که میذارن توهین بخدا رانا یک سال بعد با قیمت غیرقطعی این درد بخدا،ولی ملت ایران متاسفانه ...
1397/6/14
حالا باز یه سری ها گول این پیش پرداخت رو میخورند، میرن ثبت نام می کنند، بعد سال دیگه بهشون زنگ میزنن میگن انقدر پول بیشتر بده یا بیا قسطی ماشینو تحویل بگیر، بعد اون شخص نگون بخت میره ماشینو مثلا قسطی تحویل میگیره و بعد هر ماه زیر قسطاش کمرش خم و خم تر میشه اون وقت با خودش میگه "این چه غلطی بود من کردم" تازه اونم اگه ماشینی درکار باشه !
من فکر می کنم این پیش فروش گرفتن ها فقط واسه اینه که بتونند پول کارمند و کارگر ها رو تا حدودی بدن و از اونجایی که تحویل ها ماله سال دیگه است اصلا از کجا معلوم ماشینی در کار باشه !؟ بهترین و عاقلانه ترین کار فعلا اینه که هیچ خودرویی خریداری نکنید ! حالا دیگه خود دانید !
1397/6/14
سلام باید مردم مثل سال 94 یا 95 که هیچ کس خودرو نخرید و خودرو سازها التماس میکردن برای فروش و دولت به با وام 25 میلیونی به دادشون رسید عمل کرد تا برای فروش خودرو التماس کنن