موضوعات داغ

طرح جدید پیش فروش محصولات ام وی ام در شهریورماه 97

عکس مطلب اول
شرکت مدیران خودرو، ارایه کننده محصولات ام وی ام به بازار ایران، طرح جدید پیش فروش محصولات مختلفش را با موعد تحویل 90، 120 و 180 روزه و قیمت غیر قطعی اعلام کرد. محصولاتی هم چون ام وی ام X22 ، ام وی ام 315 و ام وی ام X33S sport در این شرایط فروش حضور دارند.
ام وی ام 315 که در دو نسل به بازار کشور ارایه شده، یک هاچ بک اقتصادی است که رقیب مستقیم آن را می توان پژو 206 و پژو 207i دانست. این خودرو هم اکنون با امکانات رفاهی بسیار و ظاهری ارتقا یافته به بازار عرضه می شود.
ام وی ام X22 را نیز می توان یک کراس اوور کوچک شهری دانست که با رقبای زیادی همچون چانگان CS35 ، لیفان X50 و رنو ساندرو استپ وی در بازار مواجه است که البته به واسطه بهره گیری از امکانات مناسب، پشتیبانی راضی کننده و ظاهر بروز توانسته در بازار موفق شود.
ام وی ام X33S نیز نسل سوم این خودروست که پا به بازار ایران می گذارد و به طور سنتی با لیفان X60 رقابت می کند، گرچه خودروهای دیگری همچون هاوال H2 نیز به این رقابت افزوده شده اند. در ادامه می توانید بخشنامه اخیر فروش مدیران خودرو را مشاهده کنید:

 پیش فروش محصولات ام وی ام

پیش فروش محصولات ام وی ام



 پیش فروش محصولات ام وی ام

پیش فروش محصولات ام وی ام



 پیش فروش محصولات ام وی ام

پیش فروش محصولات ام وی ام



 پیش فروش محصولات ام وی ام

پیش فروش محصولات ام وی ام

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/6/14
من فقط یه نکته ای یادآوری کنم. این که میگن هر ملتی سرنوشتشو خودش تعیین میکنه یعنی همین. همین شرکتا که تا 6 ماه پیش با انواع طرح تخفیف و پیش پرداخت 20 میلیونی و اقساط 3 ساله و 5 ساله با التماس به مردم ماشین میفروختن حالا فقط پیش پرداخت به اندازه قیمت 2ماه پیش ماشین میگیرن خیلی راحتم میزنن غیر قطعی همچین براتونم بزرگم مینویسنش که اوج بدبختیمونو ببینیم بعدم 4 ماه و 6 ماه دیگه ماشینی که تحویل فوری نهایت یه هفته ای بود و رو سرشونم میذاشتنتون وقتی میرفتین بخرین بتون میدن. الحق و الانصااااااااااااااااااااااااافففففففف که یعنی هر بلایی سر این ملت بیاد حقشه. حالا برین با التماس پولتونو 6 ماه بذارین که اگه بچه خوبی بودین 6 ماه دیگه با منت بتون ماشین بدن. بعدم یه قطعه که خواستین علاوه بر اینکه باید یه رقم هنگفت بدین بگن برو بشین تو خونه تا یکماه دوماه دیگه خبرت کنیم اگه گیییییییییییییییییییییر اومد بت بدیم. از ماااست که بر ماااست:)
1397/6/14
این قیمت غیرقطعی رو کی یاد داد به این خودروسازها؟؟؟
یعنی رسما
هم میخوان بفروشن
هم دیرترین موعد تحویل رو اعلام میکنن
هم میخوان بیشترین سود رو بکنن
هم دارن منت میذارن سر مشتری بدبخت
1397/6/19
من بعنوان یک شهروند ایرانی از مدیران محترم شرکت سایپا عاجزانه تقاضا دارم قیمت پراید رو گران نکنند چون تنها ماشینی که قشر کارگر و کارمند میتونن بخرند پراید هست
1397/6/19
اتنظار داشتم حداقل مدیران خودرو با این قیمت ام وی ام ایکس22 رازودتر از موعد تحویل میداد.