موضوعات داغ

خشونت بیشتر برای قدرتمند ترین یانکی؛ دوج چلنجر هزار اسب بخاری هنسی در راه است

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
هنسی یکی از تیونر هایی است که علاقه زیادی به محصولات دوج دارد. در این بین دوج چلنجر SRT Demon یکی از قابل توجه ترین و سریعترین خودروهایی است که این تیونر به سراغ آنها رفته است.
دوج چلنجر SRT Demon را باید یک خودرو درگ مخصوص خیابان ها دانست این خودرو به یک موتور 6.2 لیتری از نوع 8 سیلندر مجهز است که می تواند 840 اسب بخار قدرت تولید کند. اما از آنجایی که از نظر هنسی قدرت هیچ خودرویی کافی نیست هنسی پکیجی جدید را برای دوج چلنجر معرفی کرده است که قدرت این خودرو را تا بیش از 1000 اسب بخار افزایش می دهد.
این پکیج در دو نسخه با نام های HPE1000 و HPE1200 به باردار عرضه خواهد شد. تست های انجام شده روی دوج چلنجر با استفاده از دستگاه دینامومتر نشان می دهند که دوج چلنجر SRT Demon با پکیج HPE1200 می تواند قدرت ۱۰۱۳ اسب بخار و گشتاور 1293 نیوتن متر را تولید کند. متاسفانه هنسی جزئیات فنی این پکیج ها را روی وب سایت خود قرار نداده است اما می‌توان پیش‌بینی کرد که چنین قدرت بالایی با استفاده از سوپر شارژر های جدید، سیستم اگزوز اسپرت، مبدل کاتالیستی بزرگتر، دریچه گاز ارتقا یافته و سیستم سوخت رسانی تقویت شده به دست آمده باشد.
در خصوص توانایی های این مدل ها نیز در تست انجام شده پکیج HPE1000 توانست مسافت یک‌چهارم مایل یا 400 متر را در 9.14 ثانیه طی کند بنابراین انتظار می‌رود که پکیج HPE1200 بتواند زمان سریعتری را نیز به ثبت برساند. در خصوص مشخصات پکیج HPE1000 نیز باید اشاره کنیم که دوج چلنجر SRT Demon با پکیج HPE1000 می‌تواند 888 و بخار قدرت و 1092 نیوتن متر گشتاور تولید کند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد