موضوعات داغ

ویژگی های تازه هیوندای سوناتا فیس لیفت 2018

عکس مطلب اول
بعد از اینکه مدتی پیش در تابستان سال 2018 نسخه فیس لیفت هیوندای سوناتا معرفی شد، هیوندای مجددا در مدل های سوناتا تغییرات اندکی ایجاد کرده است.
به عنوان مثال طبق گزارش CarsDirect که به جدیدترین راهنمای قیمت های هیوندای دسترسی داشت، موتور 2.0 لیتری توربوشارژ با قدرت 245 اسب بخار که با گیربکس 8 دنده اتوماتیک عرضه می شد از مدل Sport سوناتا حذف شده است.
اکنون مدل اسپرت سوناتا که از سیستم تعلیق ارتقا یافته و دیسک ترمزهای بزرگتر بهره مند شده است، فقط با موتور 2.4 لیتری 4 سیلندر تنفس طبیعی با قدرت 185 اسب بخار عرضه می شود.
هنوز هم می توان مدل Limited سوناتا را با موتور 2.0 لیتری توربوشارژ سفارش داد و قیمت پایه آن با این موتور 32.450 دلار است که از سوناتا اسپرت 2.0T (که اکنون تولید آن متوقف شده است) 4850 دلار گرانتر است.
البته سوناتا Limited مدل 2018 علاوه بر موتور قویتر از امکانات اضافی نیز برخوردار شده است زیرا گران ترین و لوکس ترین مدل سوناتا است و جایگاه برتری نسبت به مدل های اسپرت، SEL، Eco و SE دارد.
نسخه فیس لیفت هیوندای سوناتا که در نمایشگاه خودروی نیویورک در سال گذشته معرفی شد، از طراحی خارجی اصلاح شده و کابین به روز شده برخوردار شده است و از امکاناتی مانند سیستم سرگرمی ارتقا یافته، صفحه پشت آمپر اصلاح شده و کنسول وسط با چیدمان به روز شده بهره مند شده است.
اکنون سیستم شناسایی نقاط کور همراه با سیستم اخطار درباره خودروهای عبوری از پشت جزو سیستم های ایمنی استاندارد سوناتا است. سیستم اخطار خروج از لاین و نسخه بهبود یافته سیستم حفظ حرکت خودرو بین خطوط از دیگر سیستم های ایمنی موجود برای هیوندای سوناتا هستند.

هیوندای سوناتا فیس لیفت مدل 2018

هیوندای سوناتا فیس لیفت مدل 2018


هیوندای سوناتا فیس لیفت مدل 2018

هیوندای سوناتا فیس لیفت مدل 2018


کابین هیوندای سوناتا فیس لیفت مدل 2018

کابین هیوندای سوناتا فیس لیفت مدل 2018

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/6/21
توان تولید زیرپایی این ماشین رو هم نداریم. آفرین به کره جنوبی