موضوعات داغ

رقصیدن به ساز اژدهای زرد؛ معرفی آئودی A6 مخصوص چینی ها

عکس مطلب اول
گفته می شود آئودی در نمایشگاه خودروی چنگدو 2018 در ماه آینده از یک نسخه طویل تر از نسل جدید آئودی A6 با فاصله محوری بیشتر رونمایی خواهد کرد.
با این حال رسانه های چینی هم اکنون به اولین عکس های رسمی این خودرو دسترسی پیدا کرده اند. این خودرو قرار است در بازار چین با نسخه های L مرسدس E کلاس و بی ام و سری 5 رقابت کند.
در نگاه اول تغییرات ظاهری واضحی به چشم نمی خورد اما اگر با دقت بیشتری به نمای جانبی خودرو نگاه کنید متوجه می شوید که طول این سدان اندکی افزایش یافته است و طبق گزارش نشریه چینی Sina، طول این خودرو 5050 میلی متر است.
به این ترتیب، طول این خودرو 111 میلی متر از نسخه معمولی آئودی A6 جدید بیشتر است و فاصله محوری آن با 100 میلی متر افزایش به 3024 میلی متر رسیده است که باعث بهبود فضای پای سرنشینان در قسمت عقب کابین می شود که ویژگی مورد علاقه مشتریان چینی است.
عرض A6 L تغییری نکرده و همچنان 1886 میلی متر است اما به نظر می رسد ارتفاع آن 18 میلی متر از مدل های معمولی A6 بیشتر است. البته ممکن است این مورد یک اشتباه تایپی از سوی نشریه Sina باشد زیرا ارتفاع مدل L و مدل معمولی به ترتیب 1475 و 1457 میلی متر ذکر شده است که احتمال جا به جایی عدد 7 با 5 وجود دارد!
آئودی A6 L جدید مدل 45 TFSI از یک موتور 2.0 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ با 245 اسب بخار قدرت نیرو می گیرد. دامنه مدل های این خودرو سرانجام گسترش می یابد تا پیشرانه های دیگری مانند یک پیشرانه هایبرید ملایم و شاید یک پیشرانه پلاگین هایبرید PHEV را در بر گیرد.
پیش بینی می شود آئودی A6 L در اوایل سال آینده وارد بازار جمهوری خلق چین شود. این خودرو توسط اشتراک انتفاعی فاو-فولکس واگن ساخته می شود و قیمت آن در بازار چین بین 400 تا 700 هزار یوان تخمین زده می شود که معادل 58.310 تا 102.042 دلار است.

آئودی A6 L با فاصله محوری بیشتر

آئودی A6 L با فاصله محوری بیشتر


آئودی A6 L با فاصله محوری بیشتر

آئودی A6 L با فاصله محوری بیشتر

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد