موضوعات داغ

جزئیات قیمت مدل های مختلف هیوندای النترا 2019؛ محصولی که به بازار ایران نرسید

عکس مطلب اول
هیوندای جزئیات قیمت مدل به روز شده النترا 2019 را اعلام کرد که اکنون از طراحی ظاهری جدید و جذاب تر و فناوری بهتر برخوردار شده است.
هیوندای النترا سدان جدید اکنون با قیمت 17.985 دلار (با احتساب 885 دلار کرایه حمل) وارد بازار می شود که این رقم مربوط به مدل پایه SE با موتور 4 سیلندر 2.0 لیتری با 147 اسب بخار قدرت و گیربکس 6 دنده دستی است. قیمت این مدل فقط 150 دلار گرانتر از مدل سال قبل است.
یکی دیگر از موتورهای النترا 2019 موتور 1.4 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ با 128 اسب بخار قدرت است که در مدل Eco فقط با گیربکس 7 دنده دابل کلاچ ارائه می شود. قیمت مدل Eco از 21.835 دلار شروع می شود.
سومین و آخرین گزینه موتور 1.6 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ است که فقط در مدل اسپرت ارائه خواهد شد و مجهز به گیربکس 6 دنده دستی یا 7 دنده دابل کلاچ اتوماتیک است. قیمت این مدل از 23.285 دلار شروع می شود. مدتی بعد هنگامی که مدل اسپرت النترا به طور رسمی معرفی شود، هیوندای جزئیات کامل مربوط به آن را اعلام خواهد کرد.
تغییرات ایجاد شده در نمای خارجی النترا شامل طراحی جدید نمای جلو است که اکنون بسیار جذاب تر شده و از چراغ های جلوی مثلثی، جلوپنجره و سپر جدید و گلگیرهایی با طراحی جدید برخوردار شده است. چراغ های عقب جدید، در صندوق و سپر جدید از تغییرات ظاهری قسمت عقب هستند.
کابین النترا نیز از تعدادی به روز رسانی برخوردار شده است که شامل صفحه پشت آمپر جدید، دریچه های سیستم تهویه با طرح جدید، دکمه های جدید برای سیستم صوتی و سیستم تهویه و کنسول وسط جدید است. سیستم سرگرمی AVN 5.0 این خودرو نیز جدید است و از صفحه نمایش لمسی 8.0 اینچی، پردازنده سریعتر، اپلیکیشن های اندروید اتو و اپل کار پلی و سرویس HERE HD برای نمایش اطلاعات زنده ترافیکی بهره مند شده است.
مدل SEL و مدل های بالاتر از آن به صورت استاندارد مجهز به سیستم های ایمنی فعال مانند سیستم پیشگیری از تصادف از جلو، سیستم حفظ حرکت خودرو بین خطوط و سیستم هشدار به راننده هنگام حواس پرتی هستند.

هیوندای النترا 2019

هیوندای النترا 2019


هیوندای النترا 2019

هیوندای النترا 2019


کابین هیوندای النترا 2019

کابین هیوندای النترا 2019

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد