موضوعات داغ

700 اسب بخار برای آقای کلانتر؛ دوج چارجر چهارچرخ محرک در دستان پلیس آمریکا

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
اگر در آمریکا رانندگی کنید هیچ چیز ترسناک تر از دیدن دوج چارجر هلکت پلیس در آینه نخواهد بود. دوج تصمیم گرفته است که پیشرفته ترین خودروی خود را در اختیار پلیس آمریکا قرار دهد و ادعا می کند که این خودرو قوی ترین و پیشرفته ترین خودروی امنیتی جهان است.
این خودرو دارای همه‌ی امکانات یک خودروی پلیس همانند چراغ های گردان، شیشه‌ی ضد گلوله، بدنه‌ی مقاوم در برابر گلوله، تایرهای ران فلت و گارد جلو است.
شیشه‌های استاندارد چارجر به شیشه‌ی ضد گلوله‌ی جدیدی که از پلی کربنات و آرکلیک ساخته شده است تعویض شده است. همچنین برای بخش های همانند باتری، رادیاتور، باک بنزین، سیستم تعلیق و ECU نیز محافظ هایی طراحی شده است. قسمت سرنشینان نیز با یک فیبر سینتیک پوشیده شده است که با آلومینیوم بالستیک تقویت شده است.

دوج چارجر

دوج چارجر

به گفته‌ی Armorax این خودرو سطح ایمنی بسیار خوب B7 را دارا است که استانداردی بسیار بالا در حفاظت است. این یعنی این خودرو در برابر گلوله های 7.62×51 می تواند مقاومت کند. این همچنین بدان معناست که این خودرو تمامی استانداردهای B1 تا B6 را نیز پوشش می دهد.
این دوج هلکت ویژه همچنین به سیستم چهارچرخ محرک مجهز شده است و نیروی 700 اسب بخاری موتور V8 سوپرشارژردار که 6.2 لیتر حجم دارد به هر چهارچرخ انتقال پیدا می کند.
متاسفانه این خودرو قدرتمند و سریع فقط برای پلیس تولید شده است و دوج آن را به بازار عرضه نخواهد کرد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد