موضوعات داغ

مالتی مدیا با ظاهر رادیو پخش؛ نوآوری جذاب جگوار برای جلب نظر مشتریان قدیمی

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
گروه جگوار لندروور یک سیستم مالتی مدیای جدید را معرفی کرده است که دارای ظاهر کلاسیک است و می توان آن را روی خودروهای کلاسیک این شرکت مورد استفاده قرار داد. این سیستم در پنج طرح و 4 مدل به بازار عرضه خواهد شد و می توان آن را با طرح کرومی و یا مشکی برای خودروهای جگوار و طرح نقره ای و یا آلومینیومی برای خودروهای لندروور خریداری کرد.
این سیستم مدرن که ظاهر کلاسیک دارد کیفیت صدای بسیار بالایی را اریه می دهد و به خروجی 4×45 واتی مجهز شده است. همچنین یک سیستم رهیاب ماهواره ای نیز برای آن در نظر گرفته شده است که می تواند نقشه های دو بعدی و سه بعدی را نشان دهد.
یک نمایشگر 3.5 اینچی با رزولوشن بالا نیز به صورت یکپارچه با پنل در این سیستم وجود دارد که در بین کلیدهای کلاسیک این خودرو جای گرفته است.

از امکانات این سیستم، بلوتوث است که امکان اتصال با تلفن همراه را فراهم می کند و می توان به چهار دستگاه ارتباط برقرار کرده و 1250 کانتکت از هر دستگاه را در خود جای دهد. رادیوی دیجیتال و میکروفون یکپارچه نیز از دیگر امکانات این سیستم مالتی مدیای جدید هستند ضمن اینکه رادیو آنالوگ نیز همچنان حفظ شده است.

کاربران این سیستم همچنین می توانند زبان های انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، روسی، اسپانیایی و ایتالیایی را برای منوی سیستم انتخاب کنند و سیستم رهیاب ماهواره ای نیز در 32 زبان مختلف قابل استفاده است.

در حال حاضر امکان خرید این سیستم از جگوار لندروور وجود دارد و در بخش قطعات خودروهای کلاسیک وبسایت می توانید این سیستم مالتی مدیا را ببینید. قیمت این سیستم از 1551 دلار آغاز می شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد