موضوعات داغ

ادعای جدید بوگاتی درباره حداکثر سرعت شیرون

عکس مطلب اول
بسیاری از افراد باور دارند که بوگاتی شیرون می تواند به حداکثر سرعت 482 کیلومتر در ساعت دست یابد. البته تا به حال هیچکس نتوانسته است واقعا این موضوع را ثابت کند زیرا حداکثر سرعت شیرون در حالت استاندارد به صورت الکترونیکی روی 420 کیلومتر در ساعت محدود شده است و متاسفانه ثبت رکورد جدید سرعت برای یک خودروی تولید سری برای این خودروساز فرانسوی اولویت بالایی ندارد.
استفان وینکل من، مدیر عامل بوگاتی باور دارد که این سوپر اسپرت می تواند به سرعت هایی دست یابد که بسیار فراتر از سرعتی است که در حال حاضر امکان دسترسی به آن وجود دارد. اما رکورد سرعت جدید زیاد معنادار نیست. او در گردهمایی Monterey Car Week در کالیفرنیا به نشریه CarAdvice گفت:
« من فکر می کنم شیرون می تواند به راحتی تا 440 یا 450 کیلومتر در ساعت سرعت بگیرد. ولی ما چنین تستی را انجام ندادیم. اگر چنین تستی انجام شود چیزی نیست که انجام آن فقط یک بار ضروری باشد بلکه تمام خودروها باید به شیوه معینی ساخته شوند. »
طبق گفته مدیرعامل بوگاتی، مدل دیوو که اخیرا معرفی شد به شکل بهتری نشان می دهد که بوگاتی قصد دارد به جای حداکثر سرعت مطلق روی هندلینگ و زمان دور پیست تمرکز کند. جهت یادآوری باید به این موضوع اشاره کنیم که حداکثر سرعت بوگاتی دیوو به خاطر پکیج آیرودینامیکی ارتقا یافته 380 کیلومتر در ساعت است که به طور قابل توجهی کمتر از حداکثر سرعت شیرون (420 کیلومتر در ساعت) است. مدیر عامل بوگاتی گفت:
« حداکثر سرعت یکی از جنبه های مثبت عملکرد خودرو است. اما تمرکز بیش از حد بر عملکرد خودرو در مسیر مستقیم نقطه ضعف هایی ایجاد می کند. اگر می خواهید شتاب جانبی بهتری داشته باشید باید شتابگیری در مسیر مستقیم را کاهش دهید. ما مجبور شدیم چنین تصمیمی درباره دیوو بگیریم ولی فکر می کنم تصمیم درستی گرفتیم. حداکثر سرعت مطلق در حال حاضر جزو برنامه بوگاتی نیست. »
هنوز چیزی رسما تایید نشده است ولی پیش بینی می شود چند مدل دیگر به مدل های شیرون اضافه شود که حتی شامل یک مدل اسپرت تر، سبک تر و قویتر با نام Superleggera است.

بوگاتی شیرون

بوگاتی شیرون


بوگاتی دیوو

بوگاتی دیوو

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/6/23
اگه بوگاتی به فکر ماکسیسم سرعت نیست پس باید لقبش تو رکورد گینس رو تقدیم به آقای کانیگسگ سوئدی کنه که تمام تلاشش برای ساخت خودرویی حتی بهتر از Agera R هست.دیگه کم کم باید با رکورد های بوگاتی خداحافظی کرد
1397/6/27
اول سویسی ن سوئدی و بهتون بگم که بوگاتی خیلی وقته از گانگزیگ و هنسی عقب. افتاده و دیگ نمیتونه رقابت کنه و داره هر سال ماشین جدید میده بیرون که از علاقه نسبت به ماشین های بوگاتی نسبت به مردم کم خواهد شد
1397/6/24
بوگاتی کارش تمومه و این حرفها نشان از ناتوانیشه. ضمن اینکه در برابر لامبو و پورشه از نظر توانایی پیست، بسیار ضعیفتره. فقط هنسی ونوم، کوئینگ آگرا و sscتوآتورا. فقط و فقط 480 کیلومتر یا همون 300مایل مهمه. عرضه داری بیا وسط
1398/3/11
هنوز شما چیزی نمی دونید.باید منتظر باشید بوگاتی خودرو هاش رو هیبرید کنه بعدا حرف بزنید