موضوعات داغ

رپورتاژ ادز بزرگترین آژانس تبلیغاتی رپورتاژ آگهی در ایران

عکس مطلب اول
رپورتاژ ادز (Reportaj.ir) نخستین آژانس تبلیغاتی است که در ایران در حوزه رپورتاژ آگهی به صورت تخصصی فعالیت می کند. رپورتاژ آدز از آژانسهای می باشد که توانسته است در حوزه انتشار آگهی تا حد زیادی موفق باشد که عامل این موفقیت تجربه ی 10 ساله یست که رپورتاژ ادز در حوزه رسانه و خدمات روابط عمومی داشته است. رپورتاژ آدز در حوزه انتشار آگهی در سایتهای خبری خدمات مختلفی را ارائه میکند.

رپورتاژ آگهی
رپورتاژ آگهی نمونه ی جدیدی از تبلیغات به شمار می رود که شما می توانید به وسیله ی آنها در سایتهای خبری در مورد خدمات و محصولاتی که تولید می کند، اطلاعاتی را ارائه بدهید. شما می توانید در هر رپورتاژ اگهی سه تا 4 بک لینک فالو را بگذارید تا رتبه سایت خودتان را به این وسیله در گوگل ارتقا بدهید.

خرید رپورتاژ آگهی از رپورتاژ ادز
رپورتاژ ادز از نخستین آژانسهای تخصصی و قدیمی است که در حوزه سایتهای خبری و رسانه ی ایران فعالیت می کند و به دلیل اینکه با خبرگزاری های معتبر و سایتهای خبری در ایران ارتباط گسترده ی دارد می تواند به شما این اطمینان را بدهد که بهترین قیمت به شما ارائه گردد. اگر می خواهید در سایتهای خبری ایران تبلیغ رپورتاژ را انجام بدهید شما می توانید با رپورتاژ آگهی آذر از این خدمات بهره مند شوید.

مشاوره رایگان
برای مطلع شدن از تعرفه ها و قیمتهای پکیجهای تبلیغاتی رپورتاژ ادز با بخش فروش شرکت تماس بگیرید و همچنین با مراجعه به بخش قیمت رپورتاژ آگهی در مورد چگونگی آغاز کمپینهای رپورتاژ آگهی اطلاعات لازم را کسب نمایید.

نگارش رپورتاژ آگهی
در صورتی که می خواهید تولید محتوا را انجام بدهید می توانید به وب سایت Reportaj.ir سر بزنید و همچنین با کارشناسان ادز در مورد چگونگی نگارش آگهی مشورتهای لازم را داشته باشید.
بهتر است بدانید که رپورتاژ آدز در حوزه تولید محتوا دارای خبرنگارانی می باشد که در کارشان بسیار حرفه ی و خبره هستند و می توانند برای تهیه و تالیف رپورتاژ آگهی بهترین متن را برای شما اماده و ارائه کنند.

مختصری از پیشینه رپورتاژ ادز
شروع فعالیت رپورتاژ ادز از سال 1393 بوده است که توانسته به صورت حرفه ی در حوزه رپورتاژ آگهی خدماتی را ارائه کند. رپورتاژ ادز با تجربه و سابقه ی که در عرصه خبرگزاری در ایران و رسانه داشته است تا کنون توانسته است بیشتر از 4000 هزار پروژه و اخبار تبلیغاتی را در سایتهای خبری منتشر کند.
گروه رپورتاژ ادز به علت ارتباط گسترده و نزدیکی که با خبرگزاری های معتبر و سایتهای خبری داشته است توانسته خدمات مناسبی را به صاحبان کسب و کار ارائه نماید. این اژانس با بیشتر از 200 سایت قدرتمند و مطرح در ایران در ارتباط بوده و به صورت کلی خدماتی را به صورت رپورتاژ آگهی ،خبر آگهی و همچنین پوشش خبری از رویدادها و نشستهای خبری و مراسم ارائه مینماید.
اگر می خواهید از نحوه انتشار رپورتاژ خبری و چگونگی پوشش مراسمها و رویدادها اطلاعات بیشتری را کسب کنید می توانید با شماره تماسهای مجموعه در ارتباط باشید.
شماره تماس دفتر مرکزی: 02166556973
شماره موبایل و تلگرام برای ارتباط مستقیم با مدیر روابط عمومی: 09381224111 این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد