موضوعات داغ

ارزان ترین جنگنده مرسدسس بنز؛ اولین اطلاعات از AMG A35

عکس مطلب اول
افرادی که قصد دارند با کمترین هزینه ممکن صاحب یک مرسدس AMG شوند می توانند مرسدس AMG A35 را بررسی کنند که برای اولین بار با این نام معرفی می شود. خودرویی که در تصاویر می بینید نسخه هاچبک 5 در A35 است که در بازار امریکا موجود نیست اما نسخه سدان این مدل وارد بازار امریکای شمالی می شود. قبل از رونمایی جهانی در نمایشگاه خودروی پاریس در اوایل ماه آینده، مرسدس با مجموعه ای از عکس های تبلیغاتی در حال ارائه پیش نمایشی از این مدل ارزان قیمت AMG است.
در حال حاضر عکس های زیادی از این خودرو موجود نیست زیرا در هر صورت این عکس ها نوعی پیش نمایش هستند ولی می توان به رنگ این خودرو هنگام رونمایی و آرم محبوب AMG در بخشی از جلوپنجره که در تصاویر نمایان است نگاهی انداخت. افرادی که خواهان جلوپنجره با وقار پانامریکانا هستند باید مدل جدید A45 را انتخاب کنند که به احتمال زیاد در سال 2019 وارد بازار می شود و قرار است پس از آن مدل اسپرت تر A45 S نیز معرفی شود.
هم اکنون با چراغ های جلوی تمام LED زیبای این خودرو که در تصویر دیده می شود آشنا هستیم زیرا در مدل های ارزان تر کلاس A و CLS نیز به چشم می خورند. با اینکه در این تصاویر نمی توان نمای عقب A35 را به صورت کامل بررسی کرد ولی عکس های جاسوسی نشان می دهند که این خودرو از لوله اگزوزهای مدور در گوشه های سپر عقب برخوردار می شود و مدل A45 مجهز به لوله اگزوزهای 4 تایی با ظاهر تهاجمی تر است.
هنوز خیلی زود است که مرسدس تمام اطلاعات مهم و جالب در مورد این خودرو را فاش کند اما هم اکنون می دانیم که A35 از یک موتور 2.0 لیتری توربوشارژ نیرو خواهد گرفت که مجهز به سیستم انتقال قدرت 4 چرخ محرک 4Matic است. طبق گفته رئیس AMG، این هاچبک اسپرت که قرار است با آئودی S3 رقابت کند حدود 300 اسب بخار قدرت خواهد داشت تا به راحتی اسپرت ترین مدل فعلی کلاس A موجود در بازار یعنی A250 با 221 اسب بخار قدرت را تحت الشعاع قرار دهد.
پیش بینی می شود تا زمان رونمایی رسمی این خودرو در نمایشگاه خودروی پاریس، تیزرهای بیشتری از A35 منتشر شود. طبق گفته اعضای بلاگ Mercedes-Benz Passion، امکان سفارش A35 تا ماه اکتبر برای مشتریان اروپایی فراهم می شود و تحویل آن به مشتریان در ماه دسامبر آغاز می شود.

عکس تبلیغاتی از مرسدس A35 AMG

عکس تبلیغاتی از مرسدس A35 AMG


عکس تبلیغاتی از مرسدس A35 AMG

عکس تبلیغاتی از مرسدس A35 AMG

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/7/1
ارزان ترین ماشین اونا VS ارزان ترین ماشین ما