موضوعات داغ

پاسات های موجود در ایران قدیمی شدند؛ نگاهی به فولکس واگن پاسات فیس لیفت 2019

عکس مطلب اول
فولکس واگن قرار است در سال 2019 یک نسخه فیس لیفت شده و به روز شده از پاسات را معرفی کند و طبق گزارش نشریه Auto Express این خودرو از انبوهی از فناوری های جدید از جمله پیشرانه های ارتقا یافته برخوردار خواهد شد.
یکی از عمده ترین اصلاحات، افزایش تعداد مدل های پلاگین هایبرید پاسات است. در حال حاضر کسانی که قصد خرید پاسات هایبرید را دارند مجبورند فقط گران ترین مدل یعنی مدل GTE را انتخاب کنند.
در پاسات جدید، پیشرانه پلاگین هایبرید در بقیه مدل های پاسات نیز ارائه می شود و مشتریان برای خرید نسخه هایبرید پاسات مجبور نیستند مبلغ زیادی از حساب بانکی خود برداشت کنند.
پیشرانه هایبرید فعلی پاسات از یک موتور 4 سیلندر 1.4 لیتری بنزینی توربوشارژ با 154 اسب بخار قدرت و یک موتور الکتریکی با 114 اسب بخار قدرت تشکیل می شود. فولکس واگن مدل های هایبرید پاسات را به یک باتری با ظرفیت 13 کیلووات ساعت مجهز خواهد کرد تا برد آنها در حالت تمام الکتریکی حدودا به 70 کیلومتر افزایش یابد. ضمنا این باتری بزرگتر تولید دی اکسید کربن پاسات هایبرید را به 36 گرم در هر کیلومتر کاهش می دهد.
همزمان با ارتقای سیستم هایبرید، یک موتور 1.5 لیتری جدید جایگزین موتور فعلی 1.4 لیتری توربوشارژ پاسات می شود. بقیه موتورهای بنزینی و دیزلی پاسات نیز مورد اصلاحات قرار می گیرند تا راندمان آنها افزایش یابد.
اصلاحات ظاهری فراوان باعث می شوند پاسات جدید از مدل قبلی متمایز شود. به عنوان مثال قسمت پایین نمای جلوی خودرو تغییر خواهد کرد و ورودی های هوای متفاوت، جلوپنجره با طرح اصلاح شده و احتمالا چراغ های عقب با طراحی جدید جزو برنامه اصلاحات ظاهری این خودرو هستند.
پیش بینی می شود اصلاحات اندکی داخل کابین پاسات جدید ایجاد شود زیرا بسیاری از قسمت های کابین مدل فعلی پاسات با مدل لوکس آرتئون مشترک است.
فولکس واگن پاسات جدید اوایل سال آینده رونمایی می شود و مدت کوتاهی پس از آن وارد نمایندگی های فولکس واگن در سرتاسر جهان خواهد شد.

عکس های جاسوسی از نسخه فیس لیفت پاسات

عکس های جاسوسی از نسخه فیس لیفت پاسات


عکس های جاسوسی از نسخه فیس لیفت پاسات

عکس های جاسوسی از نسخه فیس لیفت پاسات

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد