موضوعات داغ

بدرود آقای وزیر؛ شایعه پذیرش استعفای محمد شریعتمداری قوت گرفت

عکس نویسنده
آراد فلاح
نویسنده
عکس مطلب اول
در پی انتشار اخبار ضد و نقیض از استعفای وزیر صنعت معدن و تجارت و تکذیب این خبر از سوی وزارت خانه مربوطه، حالا خبر تکذیبیه از روی سایت روابط عمومی وزارت خانه حذف شده است و محمدرضا پورابراهیمی معاون پارلمانی رئیس جمهور هم استعفای شریعتمداری را تایید کرد است. او به خبرگزاری صداوسیما گفت: آقای شریعتمداری دیروز استعفای خود را تقدیم رئیس جمهور کرده است و پیگیری های ما و خبرها حاکی از آن است که رئیس جمهور به احتمال قوی این استعفا را می پذیرد.
امیر آبادی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی هم گفت: آقای امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور گفتند وزیر صنعت معدن و تجارت استعفا داده است.
چنین خبری می تواند به معنای سیل جدیدی از اتفاقات عجیب و غریب برای آینده صنعت خودرو کشور و بسیاری از کارخانجات و صنایع وابسته باشد. امید آنکه در نهایت این تغییرات به بهبود شرایط بازار، حفظ مشاغل و افزایش حق انتخاب مشتریان منجر شود.

نظرات کاربران

14 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/7/1
بدرود 16 میلیارد دلار 4200 تومانی
1397/7/1
استعفا ؟ واقعا خنده داره . این شخص باید محاکمه بشه به جرم تریلیاردها تومن که تو این دو سال با تصمیمات خودش به جیب دلالها و مافیای خودرو ریخته و مردم بیچاره رو به خاک سیاه نشونده ! حالا داره استعفا میده ؟ که محترمانه بره خونه ش و دو ماه بعد با یک پست جدید برگرده و به خدماتش به خانواده های ... و ... ادامه بده ؟ درست مثل رفیقش که بانک مرکزی رو نابود کرد و قیمت ارز رو چندین برابر ، و حالا شده مشاور رئیس جمهور ؟!
1397/7/2
درود به شرفت
تعجب کردم خودرو بانک نظرت رو گذاشت تو سایت!!!
1397/7/1
خدا را شکر! لبته اگر بدتر از این نیاد سرکار صلوات!
1397/7/1
بری که بر نگردی . رکستون g4 رو 240 تحویل گرفتی 900 تحویل دادی. خیر نبینی
1397/7/1
من که میگم همه باید استعفا بدن
از همون بالا تا این پایین
1397/7/1
این همون کسی هست که پس از وزیر شدن ثبت سفارش خودروی خارجی رو بست و صدها میلیارد تومن ریخت به جیب دوستانش.بعد از اخلال در بازار خودرو بود که بازار سکه و ارز هم از خواب بیدار شد.نزارید مفت دربره
1397/7/1
دقیقا
1397/7/1
چه تمیز! برو دو ماه دیگه با یه سمَت دیگه بیا، ایرانه دیگه هرکی هرکیه!
1397/7/2
یعنی نباید توضیح بده که چرا اینجوری گند زد به تمام صنعت مملکت با این تصمیماش؟ تا دید اوضاع خرابه استعفا خدافظ؟
1397/7/2
بله دیگه....کار خودشو کرد. و به آنچه که میخواست رسید... و بعدش هم پرواز به سوی بهشت آرزوهای مسئولین !!!!
1397/7/2
بدرود آقای وزیر !!!! این چه تیتریه برای کی درود میفرستی کسی که پدر مردم رو درآورد کسی که باعث شد پراید برای مردم بشه آخر آرزوشان کسی که دست مصرف کننده رو قطع کرد و به دلالها اونقدر پرو بال داد که مصرف کنندها نتونند نفس بکشن !!! کسی که حتی نظر دیوان عالی رو هم قبول نداشت کسی که چون یک اصلاح طلب بوده و در دوره انتخابات از دولت حمایت کرده بود و فقط اومده بود سهم خودش و دوستاش رو بگیره !!!
بری دیگه برنگردی
1397/7/3
آخه از این قیافه جز خوردن ریدن چه توقعی میشه داشت؟!
1397/7/3

متن پیغام:
97/07/03 سلام آقای شریعتمداری.از ابتدای دوره جدید ریاست شما در سازمان صمت،پیامهای بسیار مهم و سرنوشت سازی،بطرق مختلف،از جمله پایگاه اطلاع رسانی خودتان و.... در خصوص بازرسی و بازرسان تحت مدیریت شما و بی لیاقتیها و فساد مدیران صمت در این زمینه،به شما دادم.بشما صراحتا درباره کلیات و جرئیات تعامل مدیران سازمانتان و اتاق اصناف،در زد وبند برای تداوم گرانی نرخ نان،همان قوت لایموت مردم،همان مردمی که هیچ ارزشی برایشان قائل نبوده ئی،اطلاعات دادم و پیامهایی ازین دست.پیامهایی که با امید،شروع و با یاس جدی از شما و عملکردتان،تا چندی پیش ادامه یافت.بسیار متاسفم برای وضعی که پیش آمد.شما اصلا به مطالب مهمی که برایتان ارسال کردم،کوچکترین اعتنایی نکردی و این هم عاقبت بدشکل کار،،،غرور،شما و مسند و امور اقتصادی مربوطه و در کل،کشور را ترکاند.نام شما به بدترین شکل در تاریخ کشور ثبت شد.روزی تمام مکاتبات با شما را منتشر خواهم کرد.مکاتباتی که در آنها بوضوح به مشکلات کلان از جمله فساد مدیرانتان و نیز سرکوب و تحقیر بازرسان و نتایج حاصله اش در حال و آینده،اشاره شده و متاسفانه شما هیچ تر از هیچ در مقابل آن. بروید آقای وزیر،بروید که کشور و سازمان،به رفتنتان سخت محتاج است.طبل تو خالی فقط سر و صدا راه میاندازد و در عمل چیزی ندارد.شما بازگشتی پر طنطراق داشتید و بسرعت هم محو شدید.غرور کاذب،غرور کاذب،غرور کاذب و غرور کاذب،بسان حلالی بس حل کننده برای محو شما بود.سابقه تان را هم بکلی از بین بردی. بنظرمن این حق تمام کسانیست که به مردم عادی،حرفشان،درد دلشان و گله و شکایتشان،اهمیتی نمیدهند.برو وزیر.برو ولی نه بسلامت،که اینرا خود برای پرسنل بازرس تحت امرت!!!!مشتاقانه طلب و به ایشان ارزانی داشتی.اگر قیامتی بود،دیدار به قیامت.واگر هم نبود،اصلا مشتاق دیدار با شما نیستم،چون شما هم متکبرانه شوقی برای توجه و پیگیری مطالبی که در کمال سخاوتمندی در اختیارتان قرار داده شد،و تلاش برای ایجاد ارتباط با من و امثال من،از خود نشان ندادی.نام تو در جهت عکس نامهای بزرگ خادمان به کشور ثبت خواهد شد.فقط بخاطر این دستاورد منفی ات،به تو صمیمانه تبریک میگویم.برو آقای شریعتمداری،برو.