موضوعات داغ

بچه شیر بزرگتر؛ تولید نسخه ویژه پژو 508 مخصوص بازار چین

عکس مطلب اول
با اینکه ممکن است در ابتدا تصور کنید این خودرو یک پژو 508 معمولی است ولی در واقع اینطور نیست. این خودرو یک نسخه ویژه از 508 با فاصله محوری بیشتر است که به احتمال زیاد برای بازار چین ساخته شده است.
اخیرا تصاویری از یک خودروی آزمایشی بدون پوشش استتار در انجمن Worldscoop به اشتراک گذاشته شد و سدانی را نشان می داد که تقریبا تشخیص آن از مدل فعلی 508 غیر ممکن بود.
به نظر می رسد نمای جلوی این مدل آینده پژو نسبت به مدل فعلی 508 تغییری نکرده است اما برخی تغییرات جزئی در نمای عقب مشاهده می شود و طول شیشه های طرفین خودرو در قسمت عقب افزایش یافته است تا با فاصله محوری بیشتر خودرو هماهنگی داشته باشد. با اینکه در تصاویر به سختی قابل رویت است ولی اطلاعات موجود حاکی از آن است که پژو 608 (البته این نام هنوز تایید نشده است) از در صندوق عقب با طرح سنتی سدان برخوردار خواهد شد و برخلاف مدل معمولی 508 قسمت عقب آن شبیه خودروهای هاچبک نیست.
هنوز مشخص نیست که طول این سدان جدید پژو در مقایسه با 508 چه مقدار افزایش یافته است، اما به نظر نمی رسد که اختلاف طول زیادی بین این دو خودرو وجود داشته باشد. با این حال این افزایش طول و فاصله محوری بیشتر باعث می شود فضای پای سرنشینان عقب به طور قابل توجهی گسترش یابد که ویژگی مورد علاقه مشتریان چینی است.
پژو 608 (برخی افراد با نام 508 II به آن اشاره کرده اند) که پیش بینی می شود در اوایل سال 2019 معرفی شود با پیشرانه های مشترک با 508 سدان و استیشن به فروش می رسد. در نتیجه شاهد 6 نوع پیشرانه مختلف خواهیم بود که شامل دو موتور بنزینی و چهار موتور دیزلی است.
حجم این موتورها از 1.5 تا 2.0 لیتر متغیر است و بین 130 تا 225 اسب بخار قدرت دارند گرچه مشخص نیست که آیا تمام این موتورها در بازار چین موجود خواهند بود یا نه. صرفنظر از این موضوع، تنها گیربکس موجود برای تمام مدل ها 8 دنده اتوماتیک است و مدت کوتاهی پس از معرفی این خودرو، یک نسخه پلاگین هایبرید نیز به جمع مدل های آن اضافه می شود.

پژو 508 با فاصله محوری بیشتر

پژو 508 با فاصله محوری بیشتر


پژو 508 با فاصله محوری بیشتر

پژو 508 با فاصله محوری بیشتر

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/7/3
خیلی خوشم اومد از این ماشین. کاش میومد و ما میتونستیم حداقل ببینیمش