موضوعات داغ

بازگشت سامورایی؛ تجسم میتسوبیشی گالانت مدل 2020 با رندرهای فرضی

عکس مطلب اول
میتسوبیشی مانند بسیاری از رقبای خود تولید خودروهای سواری سدان را به کلی متوقف کرده است و به جای آن تقریبا تمام تمرکز خود را فقط صرف تولید کراس اوور کرده است. در واقع تنها خودروی سنتی میتسوبیشی در میان مدل های آن در بازار امریکا مدل ارزان قیمت میراژ است و بقیه مدل های آن کراس اوورهایی مانند اوتلندر، اوتلندر اسپرت و اکلیپس کراس هستند. اما چه اتفاقی می افتاد اگر میتسوبیشی دوباره به بازار خودروهای سدان بر می گشت؟
چی می شد اگر میتسوبیشی دوباره مدل گالانت را احیا می کرد؟ در این صورت احتمالا مدل آینده گالانت اندکی شبیه خودرویی بود که در تصاویر می بینید. این رندرها توسط یک طراح تازه کار که اسمش زیر تصاویر نوشته شده خلق شده اند و تجسمی از گالانت مدل 2020 هستند. در این رندرها، طرح این سدان 4 در سنتی مطابق با آخرین نشانه های طراحی خودروهای میتسوبیشی شکل گرفته است.
گالانت از سال 1969 تا 2012 ستون اصلی مدل های میتسوبیشی بود و در این مدت طی 9 نسل پیشرفت کرد و از یک سدان کوچک (همچنین با اتاق های کوپه، هاچبک و استیشن) به یک خودروی سایز متوسط تبدیل شد. میتسوبیشی در سال 2002 حدود 100 هزار دستگاه گالانت به فروش رساند اما تا سال 2009 فروش سالیانه گالانت در بازار امریکا به کمتر از 12 هزار دستگاه کاهش یافت و پس از آن هیچ وقت این کاهش فروش جبران نشد. بنابراین تعجبی ندارد که چند سال پس از آن تولید گالانت متوقف شد.
مشابه همین اتفاق برای دیگر سدان های متوسط اقتصادی نیز رخ داده است و به نظر نمی رسد که در آینده نزدیک این روند تغییر کند. تا زمانی که هندلینگ کراس اوورها روز به روز بیشتر شبیه خودروهای سواری می شود و در کنار آن فضای حمل بار وسیع تر و قابلیت های بیشتری را ارائه می دهند و در مجموع برای اکثر مشتریان جذابیت بالاتری دارند اوضاع به همین شکل خواهد بود.
اما اگر در چند سال آینده اوضاع تغییر کند، احیای دوباره گالانت توسط میتسوبیشی و هم پیمانان جدید آن رنو و نیسان یک تصمیم معقول است و احتمالا حاصل آن یک خودروی سدان است که بسیار شبیه رندرهای این مقاله است.

رندر فرضی از میتسوبیشی گالانت مدل 2020

رندر فرضی از میتسوبیشی گالانت مدل 2020


رندر فرضی از میتسوبیشی گالانت مدل 2020

رندر فرضی از میتسوبیشی گالانت مدل 2020

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/7/3
ببخشید من می خوام پاسخ چی میشدهای نویسنده محترم را بدم.
چی میشد اگه میتسو تولید گالانت را ادامه می دادو ... ؟
پاسخ؛ ببین عزیم اگه ادامه می داد می شد ویران خودرو یا اون یکی فرقون مونتاژ کن بزرگ و رانتی ایران! چون نمی خواد به ملت خودش و خریداراش بی احترامی کنه بر اساس نیازها و ترجیحات مشتریهاش عمل می کنه. افتاد حالا؟!