موضوعات داغ

نگاهی به قیمت محصولات صفر کیلومتر بهمن موتور در بازار

عکس مطلب اول
بهمن موتور خودروسازی است که سابقه سالها حضور در بازار را دارد و معمولا به محصولات آن، با دید مثبتی در بازار نگاه می شود. محصولات مزدا از تولیدات معروف این شرکت هستند که متاسفانه به دلیل تحریم ها، دیگر شاهد ارایه آنها به بازار نیستیم. اما محصولات برند های چینی با کیفیت نظیر هاوال و فاو همچنان توسط این شرکت به بازار عرضه می شوند. در طی این سالها شاهد عرضه محصولاتی با برندهای ایسوزو و مکسوس نیز توسط این شرکت بوده ایم. توقف عرضه محصولات ژاپنی توسط این شرکت، باعث شده تا قیمت این خودروها به طرز عجیبی افزایش یابد، حال آنکه برخی از این خودروها نظیر مزدا سه با اختلاف نسل نسبت به تولیدات روز این شرکت در جهان عرضه می شدند. بسترن B30 نیز که در ابتدا قرار بود به عنوان یک خودروی اقتصادی با کیفیت در دسترس بسیاری از مشتریان باشد، اکنون با افزایش قیمت شدید، به بازه ای حرکت کرده که تا چند ماه پیش محل جولان کراس اوورهای کوچک وارداتی بود.
دو محصول چینی دیگر بهمن موتور، یعنی هاوال H2 و کاپرا 2 نیز از افزایش قیمت ها بی نصیب نمانده و اختلاف قیمت قابل لمس این دو خودرو بین نرخ بازار و نرخ کارخانه، عملا خرید و فروش این دو محصول را با مشکلات جدی روبرو ساخته است. مدل های بالاتر هاوال نظیر H6 و H9 نیز هنوز عرضه نشده اند و در مورد آن ها اطلاعاتی وجود ندارد.
تنها محصولی که افزایش قیمت آن در بازار نجومی نبوده، وانت کارا 2000 سی سی است که با تغییرات عمده نسبت به نمونه های گذشته به بازار عرضه می شود و سالهاست که نقش پر رنگی در حمل و نقل تجاری کشور دارد. جدول قیمت زیر، که قیمت خودروهای تولیدی بهمن موتور در بازار را نشان می دهد، توسط خبرگزاری عصر خودرو تهیه و تنظیم شده است.

قیمت محصولات صفر کیلومتر بهمن موتور

قیمت محصولات صفر کیلومتر بهمن موتور


نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/7/6
بسترن b30 با دوایربگ احتمالا ۸۵ هزار یوان و بسترن b50f که در ایران عرضه شد خدود ۱۲۰ هزار یوان هست!
اگر بسترن b30 شده ۱۳۰ میلیون پس بسترن b50f هم حدود ۱۸۵ میلیون میارزد!
1397/7/6
که چی؟؟؟؟ مگه کسی قیمت b50 رو پرسید!
1397/7/6
مزدا 3 انهم نسل قبل 280 میلیون تومان!!؟مملکت نیست بلکه جنگل به تمام معناست.!!
1397/7/6
یک و نیم سال پیش وقتی قیمت مزدا ۳ از حدود ۸۴ تومن به بالای ۹۰ تومن رسید همه شاکی شدیم که بهمن موتور نه تنها نسل جدید مزدا ۳ رو وارد نمیکنه (در حالیکه انحصار واردات رو در اختیار داره)، بلکه بدون هیچ دلیلی قیمت رو بالا میبره (قیمت ارز تو اون بازه ثابت بود). اما الان به بهانه افزایش نرخ ارز قیمت این خودرو ۲.۵ برابر شده!!!
1397/7/7
به بهانه افزايش نرخ ارز؟!! چرا بهانه؟ ماشین کالایی هست به شدت متاثر از ارز موضوعی که کاملا مشخصه حالا وقتی ارز 3 برابر شده شما چه توقعی داری؟