موضوعات داغ

جیمزباند با لباس رزم؛ معرفی استون مارتین DB11 ضد گلوله

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
استون مارتین DB11 جدیدترین خودروی GT تولید شده توسط این کمپانی انگلیسی است. یکی از اصلی ترین عوامل محبوبیت و مشهور بدن خودروهای استون مارتین را باید حضور محصولات این شرکت در فیلم های جیمز باند دانستو شاید هر طرفدار استون مارتینی دوست داشته باشد که یک استون مارتین ضد گلوله داشته باشد. حال یکی از شرکت های فعال در کار تولید خودروهای ضد گلوله اقدام به معرفی یک DB11 ضد گلوله کرده است. این خودرو با نام جیمز ادیشن به بازار عرضه خواهد شد.

استون مارتین DB11

استون مارتین DB11

سازنده این خودرو برای افزایش سطح حفاظت DB11 جیمز ادیشن اقدام به تقویت پنل های بخش سرنشینان با استفاده از صفحات فولادی و کامپوزیت ضد گلوله کرده است. این صفحات در داخل درها کار گذاشته شده اند و شیشه ها نیز با نمونه هایی که در برابر اصابت گلوله مقاومند تعویض شده اند. اضافه شدن این تجهیزات زرهی به این خودرو سبب شده تا وزن آن 150 کیلوگرم افزایش پیدا کند. اما در دنیای خودروهای ضد گلوله 150 کیلوگرم وزن بسیار ناچیزی است و از این نظر باید DB11 جیمز ادیشن را یکی از سبک وزن ترین خودروهای ضد گلوله دانست.
البته 150 کیلوگرم با توجه به قدرت موتور بالای این خودرو نیز عدد چندان زیادی نیست چون DB11 به یک موتور 5.2 لیتری 12 سیلندر مجهز شده است که می تواند 600 اسب بخار قدرت تولید کند.

استون مارتین DB11

استون مارتین DB11

اطلاعات بیشتری از این خودرو منتشر نشده است و حتی قیمت این مدل نیز اعلام نشده است، اما با توجه به قیمت 220 هزار دلاری مدل استاندارد DB11 می توان تصور کرد که مدل جیمز ادیشن شاید قیمتی در حدود 300 هزار دلار داشته باشد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد