موضوعات داغ

اولین مشخصات از گک GS5؛ قدم بلند چینی ها برای ورود به بازار اروپا

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
در حالی که کمتر از یک هفته تا شروع به کار نمایشگاه خودروی پاریس باقی مانده است شرکت خودروسازی چینی گک خود را آماده می کند تا از محصول جدید خود با نام GS5 رونمایی کند و نخستین تصاویر را از این خودرو منتشر کرده است.
گک GS5 دارای طراحی مدرن و جدیدی است و به عنوان مدلی بالاتر از GS3 و GS4 به بازار عرضه خواهد شد. در بخش جلویی این خودرو از یک جلوپنجره بزرگ، چراغ های مه شکن افقی و ورودی های هوای بزرگ استفاده شده است. در بخش عقبی نیز طراحی مناسبی وجود دارد و البته استفاده گسترده ای از پلاستیک نیز به چشم می خورد. در نمای جانبی نیز شاهد یک خط شانه زیبا و کنار رینگ های آلومینیومی هستیم که نمای مناسبی را پدید آورده اند. دیگر نکته ی طراحی این خودرو شکل خاص ستون D و سقف شیب دار آن است. یک اسپویلر نیز در بالای بخش عقبی نصب شده است و چراغ های عقبی هم با یک نوار به یکدیگر متصل هستند.

گک GS5

گک GS5

گرچه گک اطلاعات زیادی را از مدل GS5 منتشر نکرده است اما این خودرو از یک موتور 1.5 لیتری توربو بهره مند خواهد بود که در دو نسخه‌ی 152 و 171 اسب بخاری تولید خواهد شد.
گک GS5 در کنار مدل های GS3، GS4 و GM8 مدل هایی هستند که برای این خودروساز چینی اهمیت بالایی دارند و گک قصد دارد تا با این محصولات خود را در بازار اروپا مطرح کند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/7/7
یکی از بهترین خودروسازهای چینی است که کیفیت تولیدات آن در مقایسه با دنیا، روز به روز در حال کاهش است. جالب آنکه در ایران با وجود عرضه برندهای گمنام چینی، توجه به چنین برند ارزشمندی کمتر مورد توجه شرکت های دلال مسلک قرار گرفت و نهایتاً شرکتی که قرار بود نماینده این شرکت در ایران باشد به یک عرضه محدود یک مدل سدان کوچک و یک مدل کراس اور متوسط شهری بسنده کرد و رویای عرضه مدل موفق GS4 که در بازار ایران می توانست موفقیت فراوانی را نصیب واردکننده سازد با افزایش نرخ ارز و ممنوعیت واردات خودرو از بین برد.
واقعاً جای این برند به همراه هموطنان خود بایک موتور و سایک موتور در بین چینی های حال حاضر در کشور بسیار خالی است.