موضوعات داغ

رکورد ارزان ترین خودروی 800 اسبی جهان شکست؛ اقتصادی برای عاشقان سرعت

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
تیونر لبانون فورد را به خاطر موستانگ های قدرتمندی که در سال های اخیر معرفی کرده است می شناسند. این شرکت تیونینگ به تازگی از جدیدترین محصول خود که مدلی بسیار قدرتمند از فورد موستانگ GT است رونمایی کرده است. این خودرو موستانگ LFP هلیون نام دارد و تفاوت آن با فورد موستانگ GT استاندارد در این است که به یک جفت توربوشارژر مجهز شده است.
نکته جالب این است که این خودرو با وجود قدرت بسیار بالایی که دارد تنها 39 هزار دلار قیمت خورده است و قیمت آن چندان بالاتر از مدل استاندارد پایه‌ی فورد موستانگ GT به نظر نمی رسد. چون فورد موستانگ GT نیز در مدل پایه دارای قیمتی در حدود 35 هزار دلار است.
فورد موستانگ LFP هلیون به دو عدد توربوشارژر، دو عدد سوپاپ وست گیت، دو عدد سوپاپ بای پس و یک اینترکولر با جریان هوای بیشتر مجهز شده است و سیستم سوخت رسانی آن نیز مورد بازنگری قرار گرفته است. به این ترتیب قدرت موتور هشت سیلندر 5 لیتری این خودرو از 460 اسب بخار به 800 اسب بخار افزایش پیدا کرده است.

از آنجایی که هدف تیونر پایین نگه داشتن قیمت این خودرو بازه زیر 40 هزار دلار بوده است در بخش ظاهری تغییرات چندانی مشاهده نمی شود و تنها باید به رینگ های جدید 18 اینچی، چراغ های LED و یک اسپویلر عقب اشاره کرد. در داخل خودرو نیز امکاناتی همانند صندلی های برقی جلو، فرمان چرمی و سیستم ورود و استارت بدون کلید اشاره کرد. تزیینات داخلی کابین از نوع آلومینیومی هستند و آینه‌ی وسط نیز از نوع حساس به نور و با قابلیت تیره شوندگی است.
مشتریان لبانون فورد می توانند یک کیت قوی تر با نام JMS را نیز سفارش دهند که قدرت فورد موستانگ GT را به بیش از 1000 اسب بخار می رساند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/7/18
با دلار 4200 موستانگ GT میشه 147 میلیون بعد تو ایران واسه یه ماشین چینی باید 150 میلیون به بالا هزینه کنیم عجب ؟!!!