موضوعات داغ

اطلاعات بیشتر از تلوراید؛ جانشین کیا موهاوی را بیشتر بشناسید

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
کیا موتورز در هفته مد نیویورک از نسخه‌ی سفارشی خودروی مفهومی تلوراید رونمایی کرده بود. این خودرو یک اس یو وی بزرگ است که به عنوان جایگزین مدل موهاوی در سال 2020 به بازار خواهد آمد. در ادامه نگاهی دقیق تر به مشخصات این خودرو خواهیم داشت.
گرچه کیا هنوز مشخصات دقیق مدل نهایی تولیدی تلوراید را اعلام نکرده است اما این نسخه ویژه دارای تغییراتی در بخش سپرها است و به سینی زیر و وینچ مجهز شده است تا توانایی های خارج جاده ای آن را بهبود بخشند. همچنین تجهیزات آفرودی همانند اسنورکل، قلاب بکسل، رینگ های 20 اینچی با تایرهای آفرودی نیز از دیگر امکانات این مدل هستند که به خوبی نشان می دهند کیا به فکر رقابت در بخش آفرودر های بازار است و شاید می خواهد به رقابت لندکروزر برود.

کیا تلوراید

کیا تلوراید

این خودروی شاسی بلند به باربند سقفی مجهز شده است و برخلاف موهاوی، تایر زاپاس آن روی در صندوق عقب قرار دارد. با یک نردبان نیز می توان به راحتی به فضای بالای خودرو دسترسی پیدا کرد که این مهم برای افراد علاقه مند به کمپینگ اهمیت زیادی دارد.
داخل کابین این مدل شباهت زیادی به مدل مدل نهایی تولیدی دارد و استفاده گسترده از چرم و چوب را در کابین می توان مشاهده کرد. کیا حتی فضای صندوق بار را نیز از چرم و آلومینیوم بی نصیب نگذاشته است.

کیا تلوراید

کیا تلوراید

کیا تلوراید از سال 2020 و به عنوان یک کراس اوور 8 نفره به بازار عرضه خواهد شد و تولید آن قرار است در کارخانه‌ی کیا در پست پوینت ایالت جورجیا انجام شود. این خودرو رقیب مستقیم کراس اوور های بزرگ بازار همانند شورولت تراورز و سوبارو اسکنت خواهد بود و در سطحی بالاتر از سورنتو قرار می گیرد. در بخش فنی نیز کیا اعلام کرده است که از یک موتور 6 سیلندر 3.3 لیتری به قدرت 290 اسب بخار و گشتاور 341 نیوتون متر در تلوراید استفاده خواهد کرد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد