موضوعات داغ

گردهمایی هاوال H2 با حمایت و حضور بهمن موتور برگزار شد + فیلم

عکس نویسنده
بامداد صفائیان
نویسنده و عکاس
عکس مطلب اول
هاوال H2 یکی از بهترین و با کیفیت ترین خودروهای چینی است که در بازارهای مهمی مانند بازار استرالیا به موفقیت هایی دست یافته است. حضور این خودرو در کشورمان با فراز و نشیب های زیادی همراه بود و در بازه ای امیدی به موفقیت آن در بازار نبود، اما از سال گذشته و عرضه محصولات این برند توسط بهمن موتور، جان تازه ای به محصولات هاوال و به خصوص هاوال H2 بخشیده شد. هاوال H2 به عنوان کوچکترین عضو خانواده خود، یک کراس ‌اوور جمع و جور تک دیفرانسیل شهری است که البته با بهره گیری از قوای مناسب، می تواند در مسافرت های جاده ای نیز موجب شود تا رانندگی مطلوبی را با آن تجربه کنید.

حضور بهمن موتور در گردهمایی هاوال H2

حضور بهمن موتور در گردهمایی هاوال H2

هاوال یک زیر مجموعه از شرکت گریت وال محسوب می شود و به ساخت خودروهای SUV اشتغال دارد. محصولات مختلفی همچون H2، H6 و H9 از تولیدات مشهور این شرکت هستند که کم و بیش برای ایرانیان شناخته شده محسوب می شوند. هاوال H2 به پیشرانه ای 1.5 لیتری از نوع توربوشارژر مجهز است که می تواند حداکثر 140 اسب بخار قدرت و 202 نیوتون متر گشتاور تولید کند. جعبه دنده شش سرعته نصب شده بر روی این خودرو، به آن کمک می کند تا شتاب قابل قبولی داشته باشد. ارایه سطح بالایی از امکانات ایمنی، از برتری های هاوال H2 نسبت به رقبایش محسوب می شود که این مورد، به واسطه حضور آن در بازارهای مهم و لزوم اعمال استانداردهای ایمنی سختگیرانه به دست آمده است. این خودرو تا همین بهار گذشته برچسب قیمتی 112 میلیون تومانی داشت ولی در بازار آزاد تا سقف 212 میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

گردهمایی هاوال H2

گردهمایی هاوال H2

حال نخستین گردهمایی هاوال H2 روز جمعه گذشته در پارک پردیسان تهران برگزار شد و به رسم همیشگی بهمن موتور، این شرکت نیز در این گردهمایی حضور پیدا کرد و حمایت خود را در بحث خدمات پس از فروش اعلام نمود. ارایه خدمات اولیه به صاحبان خودروهای هاوال نیز بخش دیگری از این مراسم به شمار می رفت. با توجه به اینکه هاوال H2 خودروی نسبتا جدیدی در بازار ایران محسوب می شود و تولید عمده آن مدت کوتاهی است که آغاز شده، انتظار می رفت که تعداد کمی از مالکان در این مراسم شرکت کنند، اما بر خلاف پیش بینی ها استقبال از این مراسم خوب ارزیابی شد.

حضور هاوال H8 وارداتی در گردهمایی

حضور هاوال H8 وارداتی در گردهمایی

موضوع جالب این گردهمایی، حضور هاوال H8 نسل قبل بود که توسط عظیم خودرو وارد شده بود و تعداد بسیار کمی از آن موفق به دریافت پلاک ملی شدند. اما در ایران هاوال H8 دیگر عرضه نخواهد شد و نسل جدید هاوال H6 به زودی توسط بهمن موتور تولید خواهد شد.
در حاشیه این مراسم، یک درگ غیر رسمی بین هاوال H2 و هایما S7 توربو انجام شد که البته به دلیل عدم رعایت شرایط استاندارد و حداقل های درگ، نمی توان به آن استناد کرد اما تفاوت شتاب اولیه بین این دو خودرو مشخص است.



نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/7/7
نکته جالب اینجاست تو مقایسه هایما اس 5 و هاوال اچ2 همین سایت، یه سری که به هزار ضرب و زور یه هایما بی کیفیت خریدن جوری ازش صحبت میکردن که هرکی ندونه انگار رولزرویس سوار شدن، بابا برادر ندیده من هایما اس5 اشغال چینی محصول گاری خودرو که تو خیابون میبینیش شبیه خنگاس با طراحی خنده دارش تو خود چینم به زور فروش میره، هی نیایین بگین چسبندگیش در حد بی ام و ایکس 4 هست ، زشته ، میخندن بهتون. اولین ماشینته مبارکت باشه، نگو با ابهته ، اگر اون هایما خنگخ با ابهته لندکروز دیگه چیه ؟
چرا اینقدر ندید پدیدیم بعضیامون ؟!!!!
1397/7/7
وای خدایا، درگ و داشته باش، هایما اس 7 توربو رفت تو قوطی !!! بعدش میگفتن شتاب هایما اس 5 از هاوال اچ2 بیشتره ، اس 7 ترکید، لطفا درگ ترکیدن هایما اس 5 جلو هاوال اچ2 رو هم بذارید
1397/7/9
شتاب هر دو خودرو توسط برنامه شتاب اسب بخار موجود هست
این درگ معلوم هست کاملا ساختگی هست