موضوعات داغ

برادر کشی؛ وقتی ب ام و M550i به جنگ ب ام و M5 می رود!

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
تیونر اتو داینامیکز یکی از شرکت هایی است که به تیونینگ محصولات بی ام و می پردازد و بیشتر تمرکز این شرکت نیز روی بخش فنی محصولات بی ام و است. قبلا نیز یک بی ام و X5 M را از این شرکت معرفی کرده بودیم اما اتو داینامیکز در آخرین پروژه‌ی خود به سراغ بی ام و M550i xDrive رفته اند و با نصب یک کیت اگزوز جدید ساخت AC اشنیتزر و ریمپ کردن ECU این خودرو توانسته اند قدرت این مدل را افزایش دهند.
تغییرات اعمال شده توسط متخصصین اتوداینامیکز توانسته اند قدرت M550i را 60 اسب بخار و گشتاور آن را 38 نیوتن متر افزایش دهند و قدرت و گشتاور نهایی این خودرو به 531 اسب بخار و گشتاور آن به 788 نیوتن متر رسیده است.

گفته شده است که این خودرو به خصوص در شتاب گیری 100 تا 200 کیلومتر بهبود چشمگیری در مقایسه با مدل استاندارد داشته است و از نظر شتاب و سرعت نیز در حد مدل M5 است، این یعنی شتاب این خودرو چیزی در حدود 3.4 ثانیه و حداکثر سرعت آن نیز 305 کیلومتر بر ساعت است.

اتوداینامیکز هنوز این محصول جدید خود را برای عکاسی نیز ارسال نکرده اند و تصاویری که می بینید از تست های این مدل روی دستگاه داینو گرفته شده اند. در این بین خروجی های اگزوز قطور M550i که 90 میلیمتر قطر دارند جلب توجه می کنند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد