موضوعات داغ

معرفی مجهزترین ون امداد خودرویی کشور توسط شرکت زامیاد

عکس مطلب اول
به نقل از سایپانیوز، شرکت IVECO یکی از برندهای مطرح دنیا درزمینه تولید خودروهای تجاری است که ایمنی، بازده کاری و اقتصادی بودن محصولات همیشه سرلوحه کار این شرکت بوده است.
با توجه به رسالت بخش خدمات پس از فروش در هر بنگاه تولیدی در خصوص پشتیبانی و اطمینان بخشی به مشتریان در خصوص کالای خریداری ‌شده در بازار رقابتی، شرکت زامیاد بعد از تجربه‌ای موفق در امر خدمات‌رسانی در سه پایانه اتوبوس‌رانی لاله، جوادیه و ابریشم تهران در حوزه خودروهای سنگین، اقدام به تجهیز کامل ون‌های دیلی امدادی ایویکو کرد.
بنابراین گزارش، ون‌های دیلی زامیاد از مجهزترین خودروهای امدادی کشور بوده و از امتیازات ویژه‌ای نیز برخوردارند؛ به‌نحوی‌که تجهیزات و امکاناتی که در این خودروهای سیار ارائه می‌شود، منطبق با استانداردهای شرکت ایویکو ایتالیا و توسط پرسنل متخصص و آموزش‌دیده زامیاد انجام می شود.
همچنین از ویژگی‌های دیگر ون‌های امدادی می‌توان به ارائه خدمات کامل بدون محدودیت (حتی پیاده‌سازی موتور انواع خودروها در محل تعمیر) اشاره کرد، به‌طوری‌که اگر امکان تعمیر خودرو در نمایندگی‌های سنگین مجاز این شرکت در سراسر کشور مقدور نباشد، بعد از تماس و هماهنگی با تعمیرگاه مرکزی زامیاد، تیم متخصص و یا ون امدادی به محل اعزام می‌شوند.
گفتنی است، این نحوه خدمات‌رسانی (که در حوزه محصولات سنگین در کشور کم‌نظیر است) موجب شده تا مشتریان محصولات زامیاد از نحوه پشتیبانی و خدمات‌رسانی این حوزه رضایتمندی کامل داشته باشند. ضمن اینکه تمام تلاش شرکت زامیاد بر آن است تا با ارائه خدمات مطلوب و به‌موقع بتواند به‌صورت مستقیم با مشتریان در ارتباط بوده و ضمن برآورده کردن درخواست و نیاز آن‌ها بتواند در تنوع و توسعه محصول برنامه‌ریزی دقیق‌تری داشته باشد.
متقاضیان در صورت نیاز به خودروهای امداد ایویکو می‌توانند با شماره 48373140 و 48373172 تماس حاصل کنند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/7/11
لااقل چنتا عکس از تجهیزات منتشر کنید