موضوعات داغ

مافوق تجمل؛ 30 میلیارد تومان برای رولزرویس ضد گلوله

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
رولزرویس کالین اولین محصول شاسی بلند این شرکت در تاریخ است و از آن به عنوان لوکس ترین اس یو وی جهان نام برده می شود.
کالین در بخش فنی خود از یک موتور 6.75 لیتری V12 بهره مند است که می تواند 563 اسب بخار قدرت و 850 نیوتن متر گشتاور تولید کند. در بخش بیرونی این خودرو به خوبی می توان المان های طراحی رولزرویس را مشاهده کرد ضمن اینکه کالین ظاهر بسیار شکیلی دارد و دقیقا همان چیزی است که از یک رولزرویس شاسی بلند انتظار می رود.
قیمت پایه‌ی این خودرو بدون هیچ آپشنی 325 هزار دلار است و با سفارش دادن آپشن ها این قیمت می تواند بسیار بالا برود. اما Klassen مدلی از این خودرو را معرفی کرده است که دارای قیمت بسیار بالایی معادل 2.1 میلیون دلار است که با قیمت حدود 15 هزار تومانی دلار در زمان نگارش این خبر چیزی در حدود 30 میلیارد تومان می شود. این مدل خاص و گران قیمت نسخه‌ ای لیموزین و ضد گلوله از رولزرویس کالین است.

رولزرویس کالین

رولزرویس کالین

طول این خودرو در مقایسه با مدل عادی 1016 میلیمتر افزایش پیدا کرده است و به 6357 میلیمتر رسیده است. در کنار بزرگ شدن ابعاد درها، ارتفاع سقف این خودرو نیز افزایش پیدا کرده است و یک سقف پانوراما نیز در آن نصب شده است. در داخل کابین نیز شاهد امکاناتی همچون سیستم صوتی B & O، دیوار جدا کننده‌ی قسمت راننده و سرنشینان، سیستم مالتی مدیای جدید، نورپردازی LED و قابلیت اتصال به آیفون هستیم.
کمپانی آلمانی کلاسن همچنین این خودرو را به طور کامل ضد گلوله کرده است و این مدل کالین می تواند سطح حفاظت در برابر گلوله‌ی Level 7 و Level 9 را برای سرنشینان فراهم کند.
به گفته ی کلاسن، ساخت هر یک از این خودرو ها 6 ماه زمان می برد و اگر مشتریانی نمی توانند این مدت زمان را منتظر بمانند می توانند سایر خودروهای لوکس خود را در اختیار این کمپانی قرار دهند تا به صورت ضد گلوله در بیاید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد