موضوعات داغ

به لطف تجربه موفق ایران و چین؛ ضعیف ترین نسخه پورشه ماکان راهی اروپا می شود

عکس مطلب اول
پورشه نزدیک به پایان ماه جولای ماکان فیس لیفت مدل 2019 را معرفی کرد اما اکنون این خودروساز اشتوتگارتی سرانجام در حال انتشار مشخصات فنی مقدماتی نسخه اروپایی ماکان است. به مناسبت اولین حضور ماکان فیس لیفت در اروپا در نمایشگاه خودروی پاریس، این کراس اوور به روز شده با یک موتور 2.0 لیتری توربوشارژ ارائه می شود که مجهز به فیلتر جذب ذرات ریز بنزین است و از محفظه احتراق با طرح هندسی ارتقا یافته بهره می برد.
این موتور 4 سیلندر 242 اسب بخار قدرت در دور 5000 و 370 نیوتن متر گشتاور از دور 1600 تولید می کند. این موتور به گیربکس 7 دنده دابل کلاچ متصل می شود و می تواند نسخه به روز شده ماکان را در مدت زمان 6.7 ثانیه به 100 کیلومتر در ساعت برساند. حداکثر سرعت ماکان با این موتور 225 کیلومتر در ساعت است.
پورشه در این به روز رسانی میان دوره ای که برای فرزند کاین آماده کرده است، صفحه نمایش بزرگتری برای سیستم سرگرمی (10.9 اینچ به جای 7.2 اینچ) همراه با مجموعه وسیع تری از امکانات سفارشی را برای این خودرو در نظر گرفته است. امکانات اضافی این خودرو شامل غربیلک فرمان اسپرت به سبک GT الهام گرفته از مدل 911 و سیستم کمکی جدید حرکت در ترافیک است که با استفاده از کروز کنترل تطبیقی ماکان را قادر می سازد که تا سرعت 60 کیلومتر در ساعت در ترافیک حرکت کند. وظیفه این سیستم فراتر از شتابگیری و ترمزگیری خودکار است زیرا به راننده نیز کمک می کند تا خودرو را در لاین مناسب حفظ کند.
افرادی که قصد دارند هزینه بیشتری پرداخت کنند می توانند از امکانات اضافی مانند شیشه جلو مجهز به سیستم گرمکن و سیستم تصفیه هوای کابین بهره مند شوند.
پورشه در حال دریافت سفارش از سوی مشتریان اروپایی برای ماکان جدید است که تولید آن اندکی بیش از 1 ماه پیش در کارخانه پورشه در شهر لایپزیگ آلمان آغاز شد. قیمت این کراس اوور در بازار آلمان از 58.763 یورو شروع می شود و به صورت استاندارد مجهز به لامپ های نور بالای LED در جلو، سیستم سرگرمی با صفحه نمایش 10.9 اینچی همراه با سرویس های آنلاین و سیستم ضد سرقت است.
پورشه درباره زمان معرفی نسخه های قویتر ماکان چیزی نگفته است، بنابراین برای مشاهده یک نسخه جذاب تر احتمالا باید تا نمایشگاه خودروی لوس آنجلس صبر کنیم.

پورشه ماکان فیس لیفت

پورشه ماکان فیس لیفت


پورشه ماکان فیس لیفت

پورشه ماکان فیس لیفت


کابین پورشه ماکان فیس لیفت

کابین پورشه ماکان فیس لیفت

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد