موضوعات داغ

با ارزش‌ترین برند خودروسازی جهان کدام است؟

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
بر اساس گزارشی که به تازگی از سوی موسسه اینتر برند منتشر شده، عنوان با ارزش‌ترین خودروسازی لوکس جهان در سال 2018 از آن مرسدس بنز شده است.
این موسسه که به طور سالانه یک فهرست از باارزش‌ترین برندهای جهان را منتشر می‌کند، مدعی شده است که تویوتا ژاپن پس از سال ها لقب با ارزش‌ترین برند فعال در صنعت خودروسازی در جهان را از دست داده و دایلمر آلمان شرکت مادر مرسدس بنز، این لقب را از آن خود کرده است.
مرسدس بنز که در جایگاه هشتم رده‌بندی باارزش‌ترین برندهای جهان قرار دارد، تنها برند اروپایی حاضر در میان 10 نام تجاری برتر سازمان اینتر برند ایالات متحده آمریکا به شمار می‌رود. گفته می شود که مرسدس بنز با افزایش ارزش روبرو شده و ارزش آن نسبت به سال میلادی گذشته در حدود 48.6 میلیون دلار افزایش یافته است.
اینتر برند معتقد است که نوآوری، انعطاف‌پذیری و اصالت در طراحی از جمله عواملی بوده اند که سبب شدند مرسدس بنز در صدر فهرست برترین شرکت‌های جهان قرار بگیرد.
به طور کلی علاوه بر عوامل یاد شده، عملکرد مالی محصولات و خدمات برند، نقش برند در فرایند تصمیم‌گیری خرید و قدرت برند در رابطه با حفاظت از درآمد آتی از دیگر فاکتورهایی اند که در رده بندی اینتر برند تاثیر دارند.
جالب بدانید بزرگ ترین رقت مرسدس بنز یعنی بی‌ام‌و در جایگاه سیزدهم این فهرست رده‌بندی جای گرفته است.
همانطور که قابل پیش بینی است رتبه های نخست تا سوم این فهرست به شرکت های اپل، گوگل و آمازون تعلق گرفته است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/7/19
با ارزش ترین برند خودرو سازی دنیا اول ایران خودرو و بعدش سایپا هستند. چون تنها خودرو سازهای دنیا هستند که لگن هاشون رو با هر کیفیت پایین و هر قیمت بالایی که بفروشند، باز هم براشون صف میبندند. به خدا بنز و بی ام و آرزوی داشتن همچین مشتری های پایه و وفاداری رو دارن. کیه که قدر بدونه. حالا فهمیدید چرا ایران خودرو و سایپا با ارزش ترین برند خودرو سازی دنیا هستند یا باز هم توضیح بدم؟!!!