موضوعات داغ

فراتر از تکنولوژی؛ آشنایی با خط تولید نسل جدید ب ام و سری 3 + فیلم

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
کمپانی خودروسازی بی ام و در نمایشگاه بین المللی پاریس 2018، نسل جدید خودروی سدان "سری 3" را با تغییرات و پیشرفت‌های بسیار خوبی رونمایی کرد و ما هم جزییات آن را در خودروبانک مورد بررسی قرار دادیم، پس امروز قصد صحبت در رابطه با مشخصات فنی و یا ویژگی‌های ظاهری اتومبیل و تفاوت‌های آن با نسل قبل را نخواهیم داشت، بلکه امروز شما را دعوت به تماشای 35 دقیقه از خط تولید این خودروی محبوب باواریایی خواهیم کرد که علاقه مندان به صنعت خودروسازی بویژه برند BMW از تماشای آن پشیمان نخواهند شد. هرچند ناگفته نماند که این خط تولید از کارخانه "بی ام و" در شهر مونیخ آلمان تهیه شده است و جایی خواهد بود که نسخه‌های اسپرت سری 3 تولید می‌شود.
پارت اول خط تولید بی ام و سری 3 که در زیر همین پاراگراف قرار گرفته است، بر روی تولید و اتصالات بدنه اتومبیل تمرکز دارد و در این ویدیو می‌توانید شاهد مراحل تولید و مونتاژ بدنه اتومبیل باشید. نسل هفتم سری 3 که در هسته نام تجاری "بی ام و" قرار گرفته است، بدون شک یکی از بهترین ماشین‌های تولید شده از این نسل خواهد بود که شرکت سازنده امید بسیار زیادی به آن دارد و در این خصوص مدیر توسعه این محصول ادعا می‌کند که خودروی نسل جدید "بی ام و سری 3" از لحاظ رانندگی و دینامیک از تمامی رقبای خود بالاتر است.


در بخش بعدی خط تولید "بی ام و سری 3" نسل هفتم که با کد G20 شناخته می‌شود، شما می‌توانید قسمت رنگ آمیزی اتومبیل را شاهد باشید که مواد مورد نیاز آن با تکنولوژی‌های روز دنیا تهیه شده و همچنین رنگ اصلی بدنه اتومبیل با ظرافت انسانی تکمیل می‌شود. هرچند پس از آن می‌توانید کنترل رنگ آمیزی اتومبیل،مونتاژ و همچنین آزمایش پایانی را شاهد باشید که به ترتیب فیلم آن‌ها توسط گروه خودروبانک آماده شده و در این مقاله گنجانده شده است.







نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد