موضوعات داغ

احتمال احیای مدل افسانه ای بی ام و M1 با 600 اسب قدرت بر مبنای بی ام و i8

عکس مطلب اول
بی ام و در کل تاریخ خود فقط یک سوپر اسپرت تولید کرده است اما با این حال سرپرست توسعه بی ام و سخت در تلاش برای دستیابی به مدل جدید M1 برای عصر مدرن است.
حدس و گمان درباره جانشین برای مدل افسانه ای M1 چیز جدیدی نیست ولی این اولین باری است که یکی از مقامات ارشد بی ام و اعتراف کرده است که ایده تولید یک سوپر اسپرت را دنبال می کند.
سرپرست توسعه بی ام و در گفتگو با نشریه استرالیایی Motoring در نمایشگاه پاریس گفت که او همچنان برای دستیابی به چنین مدلی تلاش می کند و باور دارد که می توان این سوپر اسپرت را بر اساس شاسی فیبرکربنی بی ام و i8 تولید کرد. او گفت:
« من به خودرو علاقه دارم. یک بار در زندگیم قصد دارم یک سوپر اسپرت تولید کنم و تسلیم نشده ام. من در میان محصولات بی ام و یک شاسی فیبرکربنی فوق العاده برای یک خودروی اسپرت سراغ دارم. در حال حاضر i8 از این شاسی استفاده می کند. این خودرو در سال 2014 معرفی شد و من قصد دارم از چیزی مشابه این شاسی برای خودرویی با عملکرد بسیار بالاتر استفاده کنم که ترکیبی از موتور بنزینی سنتی و موتور الکتریکی باشد. سپس این سوپر اسپرت به راحتی به محدوده قدرت 600 اسب بخار خواهد رسید بدون اینکه وزن 2 تنی داشته باشد. »
طبق گفته سرپرست توسعه بی ام و سوپر اسپرت جدید بی ام و در دهه فعلی معرفی نخواهد شد. به عقیده او فرصت مناسب بعدی برای تولید چنین خودرویی بعد از معرفی نسل دوم i8 است. او گفت:
« این شاسی به حدی محکم، مناسب و سبک وزن است که قصد دارم از آن برای نسل دوم i8 استفاده کنم. سخت در تلاش هستم تا چنین اتفاقی بیفتد. »
با این حال او گفت که متقاعد کردن هیئت مدیره بی ام و برای گرفتن چراغ سبز برای تولید چنین خودرویی دشوار است زیرا بعید است چنین محصولی برای بی ام و سودآور باشد.
در واقع رئیس بخش M پاور بی ام و 12 ماه پیش گفته بود که فکر نمی کند نیازی به ساخت یک سوپر اسپرت برای گروه بسیار کوچکی از افراد باشد. او همچنین گفته بود که به عقیده او برند M بی ام و نیازی به یک ابرخودرو ندارد.

بی ام و M1 Homage مفهومی

بی ام و M1 Homage مفهومی


بی ام و M1 Homage مفهومی

بی ام و M1 Homage مفهومی

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/8/5
درود بر همه

قشنگ تر و با ابهت تر از I8 است
1397/8/5
چقدر خوووووبــــــــــــه
بعد از مدتها طراحی روی خط مشخص این طراحی میتونه خلاقیت به روح ب ام و برگردونه