موضوعات داغ

انتشار تصاویر رسمی اولیه از کیا سراتو GT سدان جدید

عکس مطلب اول
وقتی ماه پیش کیا تصاویر اولیه از مدل K3 GT هاچبک جدید (سراتو در کره با نام K3 شناخته می شود) را منتشر کرد گفت که یک نسخه سدان از این خودرو نیز در راه است.
اکنون به لطف انتشار دو تصویر رسمی می توانیم برای اولین بار کیا K3 GT سدان جدید مخصوص بازار کره را ببینیم که خودروی بسیار زیبایی است. این خودروی سدان مانند مدل هاچبک از یک موتور 1.6 لیتری توربوشارژ تزریق مستقیم برخوردار می شود که 204 اسب بخار قدرت و 265 نیوتن متر گشتاور تولید می کند.
کیا سراتو GT سدان از سیستم فرمان و سیستم تعلیق با تنظیم اسپرت تر، سیستم تعلیق عقب از نوع مالتی لینک (اتصالات چند عضوی) و دیسک ترمزهای بزرگتر در جلو برخوردار می شود.
مانند نسخه اروپایی کیا سید GT، موتور سراتو GT به گیربکس های 6 دنده دستی یا 7 دنده دابل کلاچ اتوماتیک متصل می شود. با این حال هنگامی که کیا K3 GT سدان با نام فورت GT وارد بازار امریکا شود احتمالا فقط با گیربکس 7 دنده دابل کلاچ به فروش می رسد.
کیا K3 GT سدان از نظر ظاهری از کیت بدنه مشابه مدل هاچبک بهره می برد که شامل سپرهای اسپرت تر، اسپلیتر سیاه براق در جلو و یک دیفیوزر در عقب، نوارهای تزئینی به رنگ قرمز در جلوپنجره و بالای دیفیوزر، اسپویلر نصب شده روی در صندوق و رینگ های آلیاژی 18 اینچی با تزئینات قرمز رنگ است.
سر اگزوزهای دو قلو، قاب های آینه های جانبی به رنگ سیاه براق و پوشش تزئینی رکاب های جانبی از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این خودرو هستند.
در حال حاضر عکسی از کابین این خودرو موجود نیست ولی کابین کیا سراتو GT برای افرادی که از قبل کابین کیا سید GT را دیده اند تعجب آور نیست. می توان مواردی مانند غربیلک فرمان با قسمت پایین تخت به سبک خودروهای مسابقه ای، صندلی های اسپرت، پدال های آلومینیومی، دوخت قرمز رنگ برای صندلی ها، غربیلک فرمان، پوشش دسته دنده و رودری ها را در کابین این خودرو پیش بینی کرد. احتمالا تعدادی لوگوی GT در تکیه گاه سر صندلی عقب نیز وجود خواهد داشت.
قیمت این خودرو در کره جنوبی از 19.300.000 وون (معادل 17.100 دلار) برای مدل پایه با گیربکس دنده دستی شروع می شود.

کیا سراتو GT سدان جدید

کیا سراتو GT سدان جدید

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/7/25
ولی من فک کنم خیلی وقته منتشر شده عکساش، تو نمایشگاه پاریس هم بود!!
1397/7/25
اگر نسخه اتو فول با ارز نیمایی ۸ هزار و مالیات و هزینه حمل و نقل و سود شرکت وارد بشه، ی چیزی حدود ۲۹۰ الی ۳۱۰ تومان در میاد که خیلیییییی زیاده
1397/7/25
چه مشخصات افتضاحی
1397/7/26
از نمای کنار و عقب خیلی شبیه به MG GT شده.. .