موضوعات داغ

آشنایی با فورد رنجر 2019؛ وانتی برای جلب نظر قشر جوان

عکس مطلب اول
در حالی که تولید فورد رنجر مدل 2019 نزدیک است، فورد تصمیم گرفته است توانمندی های این وانت سایز متوسط را اعلام کند زیرا خریداران در امریکای شمالی منتظر ورود آن به بازار هستند.
فورد نه تنها ادعا می کند که رنجر 2019 از بیشترین ظرفیت بارگیری در کلاس خودش برخوردار است بلکه ادعا می کند که فورد رنجر بیشترین ظرفیت یدک کشی و بالاترین گشتاور را در کلاس خودش در میان وانت های بنزینی ارائه می دهد. آقای ریک بلت مهندس ارشد پروژه رنجر درباره این خودرو می گوید:
« می توانید در مورد فورد رنجر 2019 اینطور فرض کنید که بزرگترین کوله پشتی با بالاترین قابلیت های ممکن برای حمل لوازم و تجهیزات شما است. فورد رنجر با حداکثر ظرفیت بارگیری 843 کیلوگرم می تواند حدود 1 تن بار حمل کند تا ماجراجویی بعدی شما امکان پذیر باشد. »
موتور استاندارد بنزینی 2.3 لیتری توربوشارژ اکوبوست این خودرو 270 اسب بخار قدرت و گشتاور شگفت انگیز 420 نیوتن متر را تولید می کند که این رقم بیشترین گشتاور تولیدی توسط یک موتور بنزینی در کلاس وانت های متوسط است که طبق گفته فورد حتی از گشتاور بعضی موتورهای V6 هم بالاتر است.
این موتور به یک گیربکس 10 دنده اتوماتیک متصل می شود که در این کلاس فقط در فورد رنجر یافت می شود. در صورتی که فورد رنجر مجهز به پکیج مخصوص یدک کشی و سیستم کنترل کننده ترمز تریلر باشد می تواند تا 3.4 تن بار را یدک بکشد.
تولید فورد رنجر مدل 2019 مدتی بعد در سال 2018 در کارخانه فورد در میشیگان آغاز خواهد شد و قیمت آن بدون در نظر گرفتن 1095 دلار کرایه حمل از 24.300 دلار آغاز می شود.
افرادی که ترجیح می دهند مدل پرچم دار وانت رنجر یعنی مدل Lariat را انتخاب کنند باید حداقل مبلغ 32.210 دلار پرداخت کنند. این افراد در ازای پرداخت این مبلغ از جلوپنجره کرومی، دستگیره های در همرنگ بدنه، چراغ های LED، رینگ های 18 اینچی، غربیلک فرمان با پوشش چرمی، سیستم تهویه مطبوع دو کاناله، سیستم سرگرمی SYNC3 فورد با صفحه نمایش 8.0 اینچی و صندلی های جلو با تنظیم برقی در 8 جهت و مجهز به سیستم گرمکن بهره مند می شوند.

فورد رنجر 2019

فورد رنجر 2019


فورد رنجر 2019

فورد رنجر 2019

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد