موضوعات داغ

شرایط پیش فروش چری آریزو 5 توربوشارژر اعلام شد + جدول

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
گروه خودروسازی مدیران خودرو، شرایط فروش چری آریزو 5 توربوشارژر در مدل 5TE را در قالب طرح پیش فروش نقدی اعلام کرده است که در ادامه سعی داریم مروری کوتاه بر روی جزییات آن داشته باشیم.
باتوجه به جدول ارائه شده از سوی مدیران خودرو، چری آریزو 5 توربوشارژر محصول سدان مدیران خودرو برای بازار ایران در مدل 5 T.E ثبت سفارش و عرضه خواهد شد که قیمت تعیین شده برای ثبت سفارش در شرایط فروش مذکور، مبلغ 93 میلیون و 600 هزار تومانی تعیین شده است که با سود مشارکت 15 درصد، جریمه تاخیر 6 درصد و بعد از گذشت 150 روز به مشتریان عرضه می‌شود، این درحالیست که قیمت قطعی اتومبیل در خرداد ماه سال جاری حدود 100 میلیون و 600 هزار تومان بوده است.
علاوه بر این، مدیران خودرو چری آریزو 5 را با موعد تحویل 210 روزه به مشتریان عرضه خواهد کرد، با این تفاوت که سود مشارکت آن 17 درصد بوده و در زمان ثبت نام نیاز به پرداخت هزینه 46 میلیون و 800 هزار تومانی خواهید داشت، هرچند بعد از گذشت 3 ماه دوباره نیاز به پرداخت همین مبلغ به حساب مدیران خودرو خواهید داشت.

شرایط پیش فروش چری آریزو 5 توربوشارژر

شرایط پیش فروش چری آریزو 5 توربوشارژر



شرایط پیش فروش چری آریزو 5 توربوشارژر

شرایط پیش فروش چری آریزو 5 توربوشارژر

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/7/21
زمان تحویل ۲۱۰ روز؟ فکر کردین آپولو میخواین تحویل ملت بدین؟
1397/7/21
آب که سربالا بره قورباغه ابوعطا می خونه...
1397/7/27
خوب ملتی هستیم چنان سرمایه داران را به وجد آورده اییم که هر ماه با طرحهای مختلف به نوعی با روشهای مختلف و سریع کیسه هامون را خالی میکنند و بر سرمایه هاشون می افزایند.هر چه بر سرمان آید حقمان است