موضوعات داغ

خودرویی که قرار بود به ایران بیاید؛ معرفی نسل جدید مزدا CX-5

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
مزدا مدل 2019 خودروی کراس اوور CX-5 را در ژاپن رونمایی کرد. این مدل از موتور 2.5 لیتری جدید توربو بهره مند است که از نوع بنزینی چهار سیلندر است و در مدل های CX-9 و مزدا 6 جدید نیز مورد استفاده قرار گرفته است و 227 اسب بخار قدرت و 420 نیوتن متر گشتاور دارد.
برای خریدارانی که خودروی دیزلی را دوست دارند نیز مزدا موتور 2.2 لیتری اسکای اکتیو D را عرضه می کند که از یک گیربکس 6 دنده دستی برخوردار است و هم در نسخه محرک جلو و هم در نسخه دو دیفرانسیل قابل خریداری است.

مزدا CX-5

مزدا CX-5

مزدا CX-9 جدید از سیستم تغییر بردار گشتاور با نام G-Vectoring Control Plus برخوردار است که در مقایسه با مدل فعلی این خودرو کنترل و کشش بهتری را فراهم می کند و با استفاده از ترمزها، پایداری خودروی در پیچ ها را بالا می برد. این سیستم حالا به صورت استاندارد در تمامی مدل های CX-9 موجود است.
مزدا CX-9 برای سال آینده به تجهیزات ایمنی جدیدی همانند سیستم تشخیص عابر پیاده در شب و پکیج Advanced Smart City Braking Support که نوعی سیستم ترمز خودکار است مجهز شده است. سیستم مالتی مدیای جدید مزدا نیز به اپل کارپلی و اندروید اتو مجهز است و در قالب سیستم Mazda Connect عرضه می شود.

مزدا CX-5

مزدا CX-5

در بخش ظاهری نیز مدل 2019 به رینگ های 17 اینچی آلومینیومی خاکستری رنگ و چیدمان جدید کنترلرهای سیستم تهویه مجهز است. تودوزی چرم ناپا، طرح چوب، نمایشگر 7 اینچی TFT در پشت آمپرها و نورپردازی LED سفید از دیگر نکات کابین هستند.
قیمت مزدا CX-5 جدید در بازار ژاپن از 22 هزار دلار آغاز و در گران ترین مدل به 34 هزار دلار می رسد.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/7/24
هیچوقت یه ماشین بروز و عالی که مردم دنیا دارن ازش استفاده میکنن تو ایران نمیاد...
باید 30 سال بگذره تا بعد شاید ایرانخودرو به فکرش بیفته
1397/7/24
خداوکیلی هی نگین قرار بود بیاد ایران و قرار بود فلان بشه! به جاش مقاله بنویسید که چطور میشه هرچه سریع تر مهاجرت کرد!!!الان دیگه کارگر هم باشی تو هر کشوری حقوقش از مهندس های ما بیشتره!!!
1397/7/25
واقعا حیف که این خودروی سطح متوسط جهانی رو ما به عنوان خودرو لوکس هم در ایران نمیتونیم داشته باشیم 😔😔😔 چقدر دلم می خواست که بهمن خودرو ثبت نامش رو شروع کنه 😢😢😢