موضوعات داغ

ب ام و در مسیر پورشه؛ تصاویر جاسوسی از مدل CS یا CSL بی ام و M2

عکس مطلب اول
این تصاویر جاسوسی جدید نشان می دهند که بی ام و در حال ارزیابی یک نسخه اسپرت تر از M2 است که در جایگاهی بالاتر از M2 کامپتیشن قرار می گیرد. شایعات قبلی حاکی از آن است که این خودرو مدل CS یا CSL بی ام و M2 است اما مشخص نیست کدام یک از این دو خواهد بود.
این خودرو تا حد زیادی شبیه M2 کامپتیشن جدید است اما تغییرات جزئی در این خودرو وجود دارند که نشان می دهند این خودرو یک نسخه ویژه است. تیم توسعه بی ام و به تقلید از پورشه از نوارهای هم رنگ بدنه برای مخفی کردن قطعات جدید این خودرو استفاده کرده است. خوشبختانه این نوارهای چسبی نمی توانند گوشه های برجسته اسپلیتر جلو را به خوبی مخفی کنند و این قطعه جدید نمایان است.
این مدل آزمایشی مجهز به رینگ هایی با پره های Y شکل است که به نظر می رسد وزن آنها سبک باشد و از تایرهای میشلین پایلوت اسپرت کاپ 2 با چسبندگی بالا بهره می برد. به نظر می رسد دیسک ترمزهای جدید این خودرو از جنس سرامیک کامپوزیت باشند. کالیپرهای این خودرو از کالیپرهای M2 کامپتیشن بزرگتر هستند و رنگ طلایی آنها جذاب است.
در قسمت عقب نیز ترمزهای قویتر به چشم می خورند گرچه کالیپرهای آنها کوچکتر است زیرا کالیپرهای جلو بخش عمده کار را انجام می دهند. اسپویلر نصب شده روی درب صندوق اندکی بلندتر به نظر می رسد که تیم بی ام و با نوار سفید رنگ تلاش کردند این اسپویلر بزرگتر را مخفی کنند.
طبق شایعات بی ام و M2 CS یک نسخه تولید محدود فقط مختص بازار امریکا خواهد بود که در سال 2020 معرفی می شود. ظاهرا چندین مورد ارتقا باعث شده تا وزن این کوپه اسپرت 60 کیلوگرم کاهش یابد. هم اکنون M2 کامپتیشن با گیربکس دنده دستی 1632 کیلوگرم و با گیربکس دابل کلاچ 1658 کیلوگرم وزن دارد. علاوه بر این، طبق شایعات قدرت این خودرو از M2 کامپتیشن که 405 اسب بخار قدرت و 550 نیوتن متر گشتاور دارد بالاتر خواهد بود.
قبل از اینکه امریکایی ها با برخورداری از یک نسخه ویژه M2 با قدرت بیشتر حس خاص بودن را تجربه کنند، طبق شایعات بقیه مناطق جهان ممکن است در سال 2021 از نسخه CSL این خودرو بهره مند شوند. نسخه CSL بی ام و M2 در امریکا عرضه نمی شود و حتی از وزن کمتر و قدرت بیشتر نسبت به مدل CS برخوردار می شود.
گفتنی است که پورشه نیز سال هاست با ارائه انواع و اقسام مدل های تولید محدود در راستای تهییج کلکسیونر ها برای خرید محصولات خود گام بر میدارد. به نظر می رسد که مدیران ب ام و نیز حالا از همین استراتژی برای افزایش تولید محصولات سری ام پاور استفاده می کنند.

تصاویر جاسوسی از مدل CS یا CSL بی ام و M2

تصاویر جاسوسی از مدل CS یا CSL بی ام و M2


تصاویر جاسوسی از مدل CS یا CSL بی ام و M2

تصاویر جاسوسی از مدل CS یا CSL بی ام و M2


تصاویر جاسوسی از مدل CS یا CSL بی ام و M2

تصاویر جاسوسی از مدل CS یا CSL بی ام و M2

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/7/24
این صدبار
(چه بی ام و چه مرسدس چه آودی هیچکدوم تو زمینه ماشین های اسپرت و مسابقه ای به پورشه نمیرسن)
بازم خواستید میگم