موضوعات داغ

سنت شکنی مضاعف؛ احتمال عرضه رولزرویس کالینن با پیشرانه هایبرید

عکس مطلب اول
با اینکه رولزرویس و بنتلی سالها پیش از یکدیگر جدا شدند اما هر دوی آنها برای اولین بار در تاریخ طولانی و برجسته خود از یک SUV رونمایی کردند، بنتلی با مدل بنتیگا و رولزرویس با مدل کالینن.
اکنون طبق گزارش نشریه Top Gear به احتمال قوی رولزرویس کالینن از یک پیشرانه هایبرید برخوردار خواهد شد.
در حال حاضر مشخصات این خودرو به صورت یک راز باقی می ماند، گرچه ادعا شده است که این مدل هایبرید از قوی ترین نسخه فعلی کالینن قویتر خواهد بود که مجهز به موتور 6.75 لیتری V12 توئین توربو با قدرت 571 اسب بخار و گشتاور 850 نیوتن متر است.
به لطف قدرت اضافی حاصل از فناوری الکتریکی، کالینن می تواند سریعتر به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد، با این حال پیش بینی می شود که حداکثر سرعت آن همچنان به صورت الکترونیکی به 250 کیلومتر در ساعت محدود شود.
ادعای جسورانه دیگری که توسط این نشریه مطرح شد این است که به احتمال زیاد رولزرویس کالینن تا 14 سال آینده همچنان در بازار حضور دارد و گهگاهی از مقداری اصلاحات برخوردار خواهد شد.
فناوری الکتریکی فقط یک نقطه شروع برای این برند تحت مالکیت بی ام و است زیرا رولزرویس معرفی یک SUV کوچکتر را در دست بررسی دارد که احتمال دارد چند سال دیگر معرفی شود.
علاوه بر این، احتمالا با معرفی یک مدل جدید که در جایگاهی بالاتر از فانتوم قرار می گیرد، خانواده رولزرویس سرانجام گسترش می یابد. این مدل جدید بر اساس پلتفرم آلومینیومی فانتوم ساخته خواهد شد و به نقل از نشریهTop Gear یک خودروی شکوهمند، فضایی و الکتریکی است.

رولزرویس کالینن

رولزرویس کالینن


کابین رولزرویس کالینن

کابین رولزرویس کالینن

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد