موضوعات داغ

اختلاف 50 میلیونی قیمت پژو 207 اتوماتیک با کارخانه

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
با توجه به کاهش نرخ ارز در طی هفته گذشته انتظار می رفت که قیمت برخی خودروهای داخلی کاهش یابد. انتظاری که تا حدودی نیز به حقیقت پیوسته و تعدادی از خودروهای تولید داخل در بازار آزاد با کاهش قیمت نسبتا کم مواجه شدند. اما با افزایش مجدد نرخ ارز، روند صعودی قیمت ها در بازار خودرو همچنان ادامه داشته و برخی از خودروها همچنان گوی سبقت در افزایش قیمت را از دیگران می‌رباید.
پژو 207اتوماتیک از جمله خودروهایی است که نمونه بارز این اتفاق می باشد. دیگر خودروهای تولید داخل نوسان قیمت روزانه ای بیشتر از 1 تا 2 میلیون تومان را تجربه نمی کنند و افزایش قیمت آن ها تاکنون بیشتر از این حالت نبوده است اما پژو 207اتوماتیک از این قائده مستثنی است.
این خودرو از چند هفته قبل تا روز گذشته همچنان در سربالایی قیمت قرار دارد و هیچ خودرویی به گرد پایش نمی‌رسد. از هفته‌های گذشته همچنان شاهد رشد قیمت پژو 207اتوماتیک هستیم به نحوی که قیمت این خودرو استارت افزایش را از 100میلیون‌تومان زده و تنها طی چند روز از 100 به 103، از 103میلیون‌تومان به 105و درحال‌حاضر با بهای 107میلیون‌تومان در بازار آزاد عرضه می‌شود. جالب بدانید که اختلاف قیمت بازار و کارخانه این خودرو نزدیک به 53میلیون تومان است.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/7/24
این لگن اصلا ارزش قیمت کارخونشم نداره
1397/7/24
سلام یه سوال مهم داشتم.تو سال های گذشته که 206 رو ایرانیزه کردن یک سری چیزارو از روش حذف کردن که مهم ترینس مالتی پلکس بود.حالا من شنیدم 207 هایی که چند ساله دوباره تولید میشن درسته موتورشون همون ایرانیزه شدس ولی چیزایی مثل مالتی پلکس رو دوباره روشون گذاشتن.خواستم ببینم صحت داره اطلاعی از این موضوع دارین؟
1397/7/24
اينارو میگید ویرانخودرو برداره قیمت رسمیشو بکنه 100 تومن؟. اونوقت بازار بشه 200 تومن
1397/7/25
مردم عادي كه به سايت و محصولات دسترسي ندارند افراد خاص از اين رانت بيش از پنجاه ميليوني رو هر ماشين دارند بيش از پيش ثروتمند ميشن افرادي كه وابسته به ايرانخودرو هستند پنجاه ميليون مي ريزن به حساب كارخانه يني دولت بقيشو ميزنن به جيب براي همين هم هست كه كارخانه قيمتش رو بالا نمي بره براي اينكه از رانت دو نرخي بهترين استفاده رو بكنن