موضوعات داغ

بزرگ و لوکس؛ معرفی نسل جدید فولکس واگن پاسات چینی

عکس مطلب اول
بعد از اینکه تابستان امسال عکس های این خودرو لو رفت، اکنون نسل دوم فولکس واگن پاسات NMS (NMS مخفف سدان متوسط جدید است) برای بازار چین به صورت رسمی رونمایی شده است.
این مدل کاملا جدید بر خلاف مدل قبلی از پلتفرم MQB گروه فولکس واگن استفاده می کند و با این تغییر پلتفرم به یک خودروی بزرگتر تبدیل شده است. این سدان جدید اکنون 4933 میلی متر طول دارد که 60 میلی متر بیشتر از مدل قبلی و 160 میلی متر بیشتر از مدل اروپایی پاسات است.
عرض این خودرو 1836 میلی متر، ارتفاع آن 1469 میلی متر و فاصله محوری آن 2871 میلی متر است. جهت مقایسه باید گفت که فاصله محوری این خودرو 80 میلی متر بیشتر از مدل های اروپایی پاسات است. با این حال برخلاف پاسات هایی که در اروپا به فروش می رسند، این مدل که مخصوص بازار چین است با اتاق استیشن واگن در چین عرضه نمی شود.
پاسات NMS جدید از نشانه های طراحی آرتئون و سدان لوکس بزرگ فیدئون استفاده کرده است. داخل و خارج پاسات جدید به وضوح لوکس تر از قبل به نظر می رسد و ظاهرا فضای پای فراوانی برای سرنشینان عقب دارد. چراغ های LED، صفحه پشت آمپر دیجیتال و سیستم سرگرمی با صفحه نمایش لمسی 10.25 اینچی جزو امکانات استاندارد این خودرو هستند.
امکانات استاندارد دیگر این خودرو شامل صندلی های جلو با تنظیم برقی، سیستم تهویه مطبوع خودکار دو کاناله، کروز کنترل تطبیقی، سیستم اخطار پیشگیری از تصادف و سیستم کمک پارک است. سیستم گرمایش و تهویه همراه با تودوزی چرم سوراخ دار برای صندلی های این خودرو موجود است.
فولکس واگن پاسات NMS مدل 2019 در لحظه رونمایی با موتور 2.0 لیتری توربوشارژ TSI با قدرت های 186 و 220 اسب بخار عرضه می شود. هر دو موتور مجهز به گیربکس 7 دنده دابل کلاچ DSG هستند. به دلایلی، مدل قویتر پاسات با نام 380 TSI در بازار چین به فروش می رسد.
بعدها مشتریان چینی می توانند مدل پلاگین هایبرید این خودرو را خریداری کنند که پیشرانه آن ترکیبی از یک موتور 1.4 لیتری بنزینی توربوشارژ TSI و یک موتور الکتریکی است. مجموع قدرت و گشتاور پیشرانه مدل ذکر شده 211 اسب بخار و 400 نیوتن متر است.
نسخه چینی جدید پاسات نیز مانند مدل قبلی توسط اشتراک انتفاعی سایک – فولکس واگن ساخته خواهد شد. باید دید که مدل جدید پاسات برای بازار امریکای شمالی تا چه اندازه به این مدل چینی جدید شباهت دارد. فولکس واگن اعلام کرد که مدل کاملا جدید پاسات سال آینده وارد بازار امریکا می شود.

فولکس واگن پاسات NMS

فولکس واگن پاسات NMS


فولکس واگن پاسات NMS

فولکس واگن پاسات NMS


کابین فولکس واگن پاسات NMS

کابین فولکس واگن پاسات NMS

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/7/23
پاسات از هر نظر عالیه !! هم قیمت منطقی هم اصالت و لوکس بودن هم از بزرگترین برند المان هست طراحی هم ساده و دلنشین و شکلیل بدون شلوغ کاری اضافه !! لذت رانندگیش هم که بماند