موضوعات داغ

سوپر هوندا؛ وقتی تیونرهای برقی ظهور می کنند

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
گویا روزگاری که برای تیونینگ خودرو باید موتور را تقویت می کردیم و یا یک موتور قوی تر را زیر کاپوت خودرو می گذاشتیم گذشته است. این روزها دیگر بسیاری برای سریع تر کردن خودروی خود اقدام به جایگزین کردن موتور احتراقی ماشین با یک موتور برقی می کنند.
هوندا S2000 که در تصاویر می بینید یکی از این خودروها است که مالک آن تصمیم گرفته موتور آن را با موتور برقی تسلا تعویض کند و برای تامین انرژی موتور برقی نیز از باتریهای شورولت ولت استفاده کرده است. مالک این خودرو اقدام به نصب موتور برقی تسلا مدل اس P100D روی این خودرو کرده است و به این ترتیب نه تنها این هوندا S2000 از هر هوندا S2000 دیگری سریعتر شده است بلکه در شتاب گیری می تواند بسیاری از خودروهای برقی موجود در بازار را نیز شکست دهد.
هوندا S2000 در حالت استاندارد به یک موتور 2 لیتری چهار سیلندر مجهز است که در بهترین حالت می توان قدرت آن را به 220 اسب بخار افزایش داد اما حالا این خودروی برقی دارای قدرت 650 اسب بخار در چرخ های عقب خود است که کاملا برای دود کردن لاستیک ها کافی است.
این هوندای برقی توانسته رکورد 400 متر را در زمان 10.67 ثانیه ثبت کند که از این نظر با سریعترین خودروی تسلا برابری می کند اما سازنده گفته است که با اعمالی تغییراتی، این خودرو را از این هم سریعتر می کند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/7/28
S2000 استوک 245 اسب بخار قدرت داره اونوقت شما نوشتین در بهترین حالت میشه 220 اسب بخار ازش بیرون کشید؟ عجب