موضوعات داغ

جیپ گرند چروکی ترک هاک با تیونینگ هنسی، سریعترین شاسی بلند جهان + فیلم شتابگیری

عکس مطلب اول
جیپ گرند چروکی ترک هاک یکی از جنون آمیزترین SUVهای بازار است زیرا مجهز به موتور 6.2 لیتری V8 سوپرشارژ هلکت است که 707 اسب بخار قدرت و 873 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. در نتیجه شتاب صفر تا 96 کیلومتر این خودرو 3.5 ثانیه و حداکثر سرعت آن 289 کیلومتر در ساعت است.
با اینکه اکثر خریداران از عملکرد این خودرو راضی هستند ولی ظاهرا جان هنسی یکی از آنها نیست. شرکت هنسی یک نسخه تقویت شده از این خودرو را معرفی کرده است که حدود 1200 اسب بخار قدرت و 1354 نیوتن متر گشتاور تولید می کند.
به لطف این قدرت عظیم، مدل تقویت شده جیپ گرند چروکی می تواند در مدت زمان 2.3 ثانیه به 96 کیلومتر در ساعت برسد و حداکثر سرعت آن فراتر از 320 کیلومتر در ساعت است. این SUV می تواند مسافت ¼ مایل را در مدت زمان 9.66 ثانیه با سرعت 233 کیلومتر در ساعت طی کند. این خودرو به حدی سریع است که هنسی ادعا می کند سریعترین SUV جهان از نظر شتابگیری در مسیر مستقیم است.
برای دستیابی به چنین اعداد و ارقام دیوانه واری، جیپ گرند چروکی ترک هاک به پکیج تقویت موتور HPE1200 مجهز شد که شامل یک سوپرشارژر غول پیکر 4.5 لیتری است. پیستون ها و شاتون های آلومینیومی فورج، سرسیلندرهایی با پورت های بزرگتر و یک میل سوپاپ جدید از دیگر مواردی هستند که این پکیج به جیپ ترک هاک اضافه می کند. علاوه بر این، هنسی یک دریچه گاز ارتقا یافته، سیستم ورودی هوا با جریان بالا و هدرزهایی از جنس فولاد ضد زنگ با لوله های بلند نیز برای این خودرو نصب کرده است.
در اثر این تغییرات، موتور این خودرو در صورتی که از بنزین 109 اکتان استفاده کند، 1003 اسب بخار قدرت و 1208 نیوتن متر گشتاور در چرخ ها تولید می کند. طبق گفته هنسی اگر اتلاف نیرو در سیستم انتقال قدرت این خودرو را در نظر بگیریم، در واقع قدرت و گشتاور واقعی آن در فلایویل بیش از قدرت و گشتاور اعلام شده برای آن (1200 اسب بخار و 1354 نیوتن متر) است.
با وجود چنین قدرت و گشتاور عظیمی قیمت این خودرو از 179 هزار دلار شروع می شود که شامل قیمت یک جیپ گرند چروکی ترک هاک صفر کیلومتر مدل 2019 نیز است. فقط 24 دستگاه از این جیپ تقویت شده تولید خواهد شد و تمام آنها مجهز به تایرهای رادیال نیتو 555R با سایز 275/40-20 خواهند بود که مخصوص درگ هستند. این خودروی تقویت شده مجهز به یک ویژگی منحصر به فرد است که با استفاده از آن می توان بر حسب نیاز گشتاور موتور را فقط به چرخ های عقب یا به تمام چرخ ها منتقل کرد.

جیپ گرند چروکی ترک هاک با تیونینگ هنسی

جیپ گرند چروکی ترک هاک با تیونینگ هنسی


ثبت تایم با جیپ گرند چروکی ترک هاک با تیونینگ هنسی

ثبت تایم با جیپ گرند چروکی ترک هاک با تیونینگ هنسی


موتور جیپ گرند چروکی ترک هاک با تیونینگ هنسی

موتور جیپ گرند چروکی ترک هاک با تیونینگ هنسی



نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد