موضوعات داغ

خرید تایر به سبک گودیر؛ تعویض لاستیک آنلاین

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
روش های خرید این روزها بسیار متنوع هستند و خرید آنلاین یکی از جذاب ترین گزینه ها برای مشتریان است. حتی خودروسازان نیز در فکر روش های خرید نوین هستند و برای مثال Polestar نحوه خرید کاملا متفاوتی را ارایه می کند. در این بین شرکت تایرسازی گودیر نیز تصمیم گرفته تا نحوه خرید جدیدی را به مشتریان خود ارایه کند.
این برنامه فروش که Roll by Goodyear نام دارد با این هدف طراحی شده است که دیگر مشتریان لاستیک های گودیر در اتاق های انتظار لاستیک فروشی ها منتظر لاستیک نباشند.
خریداران در این برنامه جدید می توانند انتخاب کنند که آیا می خواهند لاستیک های خود را در محل تحویل بگیرند یا می خواهند لاستیک ها در محل مورد نظر آنها روی خودرو نصب شود.

به گفته فرد توماس، مدیر بخش فروش گودیر، کاربران این سیستم می توانند انتخاب کنند کی، کجا و چگونه می خواهند لاستیک های خود را دریافت کنند و امکان نظارت از اول تا آخر پروسه خرید و نصب لاستیک نیز وجود دارد. گودیر به این ترتیب صرف زمان و صبر کردن برای خرید و تعویض لاستیک را از بین برده است.
این برنامه ابتدا در منطقه واشنگتون دی سی اجرایی می شود و چهار فروشگاه گودیر ارایه خدمات این سیستم را عهده دار می شوند. اگر عملیات به خوبی پیش برود و مشتریان رضایت داشته باشند در آینده در مکان های دیگر نیز این برنامه راه اندازی خواهد شد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/8/12
اگه مدیرعامل بارز هم بجای اینکه بامیشلن رقابت کنه بیاد این روش را درپیش بگیره عالی میشه بله این مسائل تماما مربوط به خارج ازمنطقه جغرافیایی ایران قراردارد اگر میشد ایران راهم به مثلا ژاپن یاکره منتقل کرد شاید ماهم آنلاین لاستیک درخونمون میرفت زیر ماشینمون به قیمت کارخانه نه ۴ برابرواقعی قیمت آنهم باکلی منت و افتخاربه ارزان فروشی توسط لاستیک فروشی محلمون