موضوعات داغ

کراس اوور مرسدس بنز GLC 63 AMG سریع تر از سوپراسپرت ها + فیلم

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
خریداران این روزها علاقه زیادی به کراس اوورهای سریع و قدرتمند دارد و به همین دلیل خودروسازان نیز برای پاسخ به این نیاز مشتریان هر روز در حال معرفی شاسی بلندهای قدرتمند جدیدی هستند. یکی از جدیدترین این خودرو ها مرسدس بنز GLC 63 S AMG است. این خودرو به موتور آشنای 4 لیتری V8 تویین توربوی AMG مجهز شده که در مدل عادی 469 اسب بخار و در مدل اس 503 اسب بخار قدرت دارد.
این خودرو تنها اتومبیل کلاس خود است که به موتور 8 سیلندر مجهز شده است. نیروی این موتور با کمک یک گیربکس 9 دنده اتوماتیک به هر چهارچرخ انتقال پیدا می کند و این مدل را قادر می سازد تا در 3.8 ثانیه شتاب صفر تا صد را ثبت کند. اما جالبت است که Edmunds توانسته شتاب 3.5 ثانیه ای را با این مدل به ثبت برساند و به این ترتیب می توان ادعا کرد که GLC 63 S خودرویی سریع تر از مرسدس AMG GT R با شتاب 3.6 ثانیه ای است.
مرسدس AMG GLC 63 S نه تنها خودرویی سریع در خط مستقیم است بلکه رانندگی با آن نیز آسان و به راحتی انجام می شود. AMG تغییراتی هم در سایر بخش های این خودرو داده است و از سیستم تعلیق بادی و ترمزهای قوی تر در این مدل استفاده شده است. تعلیق قسمت عقب این خودرو از مدل E63 AMG قرض گرفته شده و در مدل پایه نیز از دیفرانسیل لغزش محدود مکانیکی در عقب بهره گیری شده است. در مدل S این دیفرانسیل از نوع الکترونیکی است.
در انتها ویدیوی این خودرو را مشاهده کنید.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/8/7
رقیب اصلی BMW X6
اما همونطور که هممون میدونیم بین BMW و بنز BMW تو سرعت و قدرت حرف اول رو میزنه