موضوعات داغ

نگاهی به مدل 2019 هیوندای توسان؛ کراس اووری بازار پسند با قیمت کمتر از 400 میلیون تومان

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
هیوندای مشخصات و قیمت مدل فیس لیفت شده توسان را برای بازار امریکا اعلام کرد. هم اکنون عرضه این خودرو در بازار این کشور آغاز شده و مشتریان می توانند نسبت به خرید توسان 2019 اقدام کنند.
هیوندای توسان 2019 دارای امکانات ایمنی بیشتری از قبل است و سیستم های پیشگیری از تصادف، سیستم بین خطوط، سیستم فعال رادار نقطه کور و سیستم تشخیص هوشیاری راننده در این خودرو به صورت استاندارد موجود هستند.
هیوندای توسان فیس لیفت دارای طراحی جدیدی نیز است و چراغ های جلو و عقب آن کاملا جدید هستند ضمن اینکه از چراغ های روشنایی در روز LED جدیدی نیز در این مدل بهره گیری شده. جلوپنجره، سپرهای جلو و عقب و رینگ ها نیز از دیگر خش هایی هستند که دستخوش تغییر شده اند.

هیوندای توسان

هیوندای توسان

داخل اتاق توسان 2019 شاهد طراحی کاملا جدید و منطبق با محصولات روز هیوندای هستیم و این بخش کمترین شباهتی به مدل قبل از فیس لیفت ندارد. یک نمایشگر 7 اینچی برای سیستم مالتی مدیا در نظر گرفته شده که می توان در صورت تمایل آن را با ابعاد 8 اینچی نیز سفارش داد. این نمایشگر در هر دو مدل 7 و 8 اینچی به اپل کارپلی و اندروید اتو مجهز است و اشتراک 3 ساله سیستم بلو لینک هیوندای نیز به همراه آن ارائه می شود.

هیوندای توسان

هیوندای توسان

هیوندای موتورهای قابل انتخاب برای توسان را نیز تغییر داده است به طوری که موتور 1.6 لیتری 175 اسبی توربو دیگر حذف شده و جای آن را یک موتور 2.4 لیتری با قدرت 181 اسب بخار گرفته است. در مدل پایه هم از یک موتور 2 لیتری با قدرت 164 اسب بخار و گشتاور 205 نیوتون متر استفاده شده است.
هیوندای توسان در تمامی مدل هایش به گیربکس شش دنده اتوماتیک مجهز است و به صورت آپشن امکان سفارش سیستم چهارچرخ محرک هم وجود دارد.

هیوندای توسان

هیوندای توسان

قیمت مدل پایه هیوندای توسان فیس لیفت از 24 هزار دلار شروع می شود که اگر دلار واقعی را رقمی در حدود 15 هزار تومان در نظر بگیریم چیزی در حدود 360 میلیون تومان می شود و از مدل فعلی که در بازار ایران وجود دارد ارزان تر است! فول ترین مدل توسان نیز که تیپ Ultimate است و از موتور 2.4 و سیستم چهارچرخ محرک استفاده می کند دارای قیمت 33 هزار دلار است.

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/8/9
دنیا زمین بازی پولدارهاست ، ما فقط به دنیا اومدیم تا استادیوم خالی نمونه
1397/8/9
حسرت همیشه باماست!
واقعا چرا نباید حالمون خوب باشه؟!
مگه چقدر زندگی میکنیم؟!
با این همه منابع نفت و گاز و نیروی انسانی و نخبه و .... واقعا داشتن یه ماشین 24000 هزار دلاری باید بشه آرزوی یک زندگی شرافتمندانه؟!!!
ما سهم انتظاریم...حسرت همیشه باماست!
1397/8/12
باهات موافقم شدیدا
1397/8/9
ظاهرا خبر نداری تعرفه این ماشین ۹۰ درصد هست که با احتساب مالیات بر ارزش افزوده و هزینه شماره گذاری و حمل و بیمه بدنه و چندتا مالیات دیگه قیمتش تا حدود هشتصد میلیون میرسه.عزیزم اسم ایران رو نیار که ایرانی مرد خلاص
1397/8/11
تازه اگر سود 40 درصدی وارد کننده رو حساب کنی و 0 درصد سود برای ثبت نام کننده اول در نظر بگیری 1 ملیاردو رد میکنه
1397/8/10
اگر کیا و هیوندا خودروساز هستند با این خودروهای زیبا و باکیفیت
ایا سزاوار است به ایرانخودرو و سایپا هم بگوییم خودروساز و به پراید
و سمند و پارس هم بگوییم خودرو!!
1397/8/13
دوست محترم واقعا اگه روزی بیاد که این توسان راباین مشخصاتی که قراره روانه بازارکنن ۴۰۰ میلیون یابقول شماکمتراز۴۰۰ میلیون بمابدن که عالیه مگر دلارراهم با نرخی که برای روحانی ودارو دسته هاشون حساب میکنن با مردم هم حساب کنن که بشه زیر۴۰۰ مگرنمیدونید ۹۵ درصد باموتور ۲.۴ لیتری فقط عوارض گمرکی و۱۰ درصد هم عوارض شماره گذاری داره یعنی نمایندگی یا واردکننده هم مفتی واردمیکنه نه هیچیک ازاین چیزها تازمانی که این دولت هست که گفت من باکلیدم تمام قفل هاراباز میکنم وبجای اینکار۳ تاقفل دیگه هم زد روی قفل های قبلی درست نمیشه مگر واردات آزاد وتعرفه ها کلا صفر نمایندگی ووارد کننده هم چیزی نگیره وصدقه سری بده بمردم والا با کلید روحانی این ماشین بالای یک میلیارد باتعرفه دلار ۱۵ تومنی بدست من وشماخواهد رسید فکرکنم نویسنده خواب دیده باشه مگر بریم حاشیه خلیج فارس ساکن بشیم بتونیم زیر ۴۰۰ میلیون سوارشیم والا خواب وخیال بیش نیست