موضوعات داغ

کاهش محسوس قیمت رنو کپچر در بازار

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
در فروردین ماه امسال اعلام شد که طبق سیاست‌های جدید گروه رنو در ایران، عرضه رنو کپچر برعهده نگین خودرو خواهد بود، به همین منظور همزمان با اعلام این خبر در فروردین ماه سال جاری، نسخه‌های جدید "رنو کپچر 2018" به صورت مشارکتی در اختیار مشتریان قرار گرفت که بدون اعلام قیمت نهایی، برای فروش آنان موعد تحویل 60 روز کاری، 90 روز کاری، 120 روز کاری، 150 روز کاری و 180 روز کاری در نظر گرفته شده بود. این درحالیست که اسفندماه سال گذشته، فروش این خودرو در مدل‌های 2017 همچنان برعهده گروه صنعتی ایران خودرو بود و این شرکت قیمت نهایی اتومبیل را با افزایش اندک قیمت، در محدوده 130 الی 132 میلیون تومانی در اختیار مشتریان قرار می‌داد، اما حالا رنو کپچر با چه قیمتی به مشتریان عرضه می‌شود؟!.
به گزارش خودروبانک و به نقل از عصرخودرو، باتوجه به نوسان نرخ ارز در هفته‌های گذشته، باعث شده است تا صنعت خودروسازی هم سیر نزولی قیمت به خود بگیرد و حالا رنو کپچر با کاهش قیمت 10 میلیون تومانی نسبت به روز گذشته، در محدوده خودروهای زیر 300 میلیون تومانی قرار گرفته و با قیمت 290 میلیون تومانی معامله شده است که باز هم نسبت به اوایل سال جاری، افزایش قیمت بیش از دوبرابر را تجربه کرده است که باتوجه به نرخ فعلی ارز توجیه پذیر خواهد بود.
یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر قیمت رنو کپچر نیز می تواند مطرح شدن خروج این خودروساز از کشور باشد. در واقع این احتمال وجود دارد که با توجه به تیراژ نسبتا کم رنو کپچر در بازار ایران، این خودرو در بلند مدت قربانی کمبود قطعات یدکی شود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/8/11
با توجه به اینکه ماشین های رنو دیگه تولید نمیشه و دیگه رنو کاری توی ایران نداره و مردم گرامی ایران رو وسیله ای برای مال اندوختن کرد و تشریف برد ! لذا خرید این ماشین ها جز ضرر زدن به مال اندوخته خود هیچی نداره ! جالب اینجاست که مسئولین گرامی پشت پنجره رنو صف کشیدن هی با سنگ میزنند به شیشه اتاق رنو اینا منتظرن تا رنو جان لب تر کنه !!!!!!!!!!